Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1:24

Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 14.6.2012 7:07

Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1:24

Příspěvek od Lucas80 »

Představuji vám vůz týmu Renault, který v šampionátu F1 jezdil v roce 2011 pod technickým označením R31. Jezdit za tento tým měl populární polský jezdec Robert Kubica a první ruský jezdcec ve F1 Vitaly Petrov. Robert Kubica ale po fatální nehodě v rally pár dnů před zahájením šampionátu F1, při níž mu byla se štěstím zachráněna pravá ruka, byl ze hry venku (a tím pohasla i jeho kariéra v F1). Celý tým byl nucen přistoupit na náhradní řešení a posadil do vozu zkušeného němce Nicka Heidfelda. První dvě velké ceny přinesly pro tým Renault úspěchy, neboť se dostal v obou případech na stupně vítězů za třetí místo. Poté již další podobný úspěch nepřišel a tým sklouznul do středu pole s průměrnými výsledky. Proslavila jej snad už jen hořící epizoda v Maďarsku, která zároveň symbolicky ukončila kariéru Nicka Heidfelda jako jezdce F1, který byl poté z týmu doslova vyhozen. Od následující GP Belgie byl dosazen třetí a testovací jezdec jezdec Bruno Senna (synovec slavného Ayrtona) a tým proslavila tehdy opět neslavná aféra se soudní pří s již bývalým jezdcem.
Model představuje vůz z GP Austrálie 2011, nabízí se varianta Heidfeld (9) nebo Petrov (10), já si vybral tu první. Touto stavbou také chci volně navázat na můj předešlý model Mercedes W02, který je rovněž z GP Austrálie 2011 a také byl postaven s úpravami. Tuning jsem zamýšlel pojmout více do detailů, neboť se mi podařilo nasbírat velké množství fotek tohoto vozu.

Technické informace

- šasi: zformovaná uhlíková vlákna a hliníkový kompozitní monokok voštinové struktury, vyrobený
týmem Lotus Renault GP a navržený pro maximální pevnost při minimální hmotnosti. Motor
nainstalován jako plně namáhaný prvek
- přední zavěšení: z karbonových vláken, push-rod systém spojený s torzní tyčí a jednotkami tlumičů,
které jsou namontovány uvnitř monokoku; hliníkové těhlice
- zadní zavěšení: z karbonových vláken, pull-rod systémem ovládané torzní pružiny a napříč
namontovanými jednotkami tlumičů uchycenými k horní části převodovkové skříně
- kola: OZ, hořčíková
- převodovka: sedmi rychlostní poloautomatická titanová se zpátečkou; quickshift systém pro řazení
s maximální rychlostí
- palivový systém: ATL, pryžová palivová jednotka vyztužená kevlarem
- chladicí systém: oddělené chlazené vodní a olejové radiátory se nacházejí v bočnicích a jsou
chlazeny vzduchem při pohybu monopostu směrem dopředu
- elektronika: MES - standardní řídící jednotka Microsoft
- brzdový systém: uhlíkové kotouče a destičky, třmeny AP Racing, hlavní válce AP Racing a Brembo
- kokpit: odnímatelné anatomicky tvarované sedadlo pilota, uchycení šestibodovými pásy OMP Racing,
volant integruje řazení, páčky spojky a nastavování zadního křídla

- délka: 5 100 mm
- výška: 950 mm
- šířka: 1 800 mm
- rozchod předních kol: 1 450 mm
- rozchod zadních kol: 1 400 mm
- celková hmotnost: 640 kg (včetně pilota, kamer a závaží)

Motor: RS27-2011
- objem: 2 400 cm3
- architektura: 90° V8
- hmotnost: 95 kg
- maximální otáčky: 18 000
- palivo: Total
- maziva: Elf (značka Totalu)
- baterie: Lotus Renault GP

Obrázek

Jelikož jsem začal stavbu před dvěma lety, už si moc nepamatuji všechny detaily stavby a nedokážu je tak podrobně popsat. :oops: Snad mi fotky, co jsem tehdy pořizoval za účelem recenze, napoví a pomůžou.

Začal jsem jako obvykle koly:
Obrázek

Disky jsem si pořídil laserem vypálené, udělal jsem jim však plastické středy směrem dovnitř, aby byla matice zapuštěná (zelená šipka na reálné fotce). Následně jsem na výpalky nalepil originální díly disků z vystřihovánky, které jsem vyřezal. V jednom výřezu v těchto discích jsem však ponechal malý výčnělek, na kterém bude malinký nastříbřený kousek štětinky imitující ventil pneumatiky (bílá šipka), který se tam dolepí po zkompletování disků.

Obrázek Obrázek
Obrázek


Takto jsem se popasoval s disky, které jsem si od původního záměru vystřihovánky rozdělil na vnitřní a vnější a udělal je plastické. Matice kol jsem použil z kdysi jeho tuningového brzdovému systému od Tea, který je volně ke stažení
Obrázek Obrázek

S koly jsem hotov. Jedno přední i zadní kolo jsem záměrně otočil, aby byla vidět i vnitřní bočnice, která by měla být u zadních kol černá (žlutá šipka). Ve vystřihovánce tomu tak není, proto jsem si pomohl volně stažitelným modelem Mercedes W02, trochu si pohrál se začerněním dvou bočnic a použil je.
Obrázek Obrázek

Na difusor jsem přidal Gurneyho klapku, která má v prostřední části ve spodu štěrbinu pro urychlení proudění vzduchu (označuje jí tyrkysová šipka na první fotce, druhá fotka názorně ukazuje toto proudění). Na klapce jsou ještě tři malé výčnělky na každé straně (oranžově zakroužkováno), které budou dále protaženy třemi svislými elementy pro usměrňování vzduchu v difuzoru. To jsou technické detaily, které v televizi sotva postřehnete, ale které mně osobně na F1 nejvíce baví.
Obrázek Obrázek
Obrázek

Samotnou podlahu vozu jsem též upravil; tvar prostředního kanálu jsem obšlehnul z modelu Minichamps a v přední část jsem si vyrobil podle fotek. Jde o tzv. splitter: mírně pružná část, která má za úkol absorbovat energii z nárazů do nerovností (např. obrubníky). Dále usměrňuje vzduch, proto jsou na něm přídavné aerodynamické lopatky. Tyto čtyři fotky mi hodně pomohly:
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

A moje úprava:
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 14.6.2012 7:07

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Lucas80 »

Zrcátka jsem chtěl udělat se zapuštěnou zrcadlovou plochou. Ta je ve skutečnosti natáčecí a jezdec si ideální polohu nechává nastavit mechanikem. První fotka je přímo z Australské GP, kde byla zrcadlová plocha na vnější části natočené více do krytu (ukazuje bílá šipka), takže jsem si trochu pohrál s konstrukcí a z jednoduchého dílku udělal složitější. Rozdělil jsem jeho části, pouze ponechal zrcadlovou část na vnitřku ohýbací. Po slepení dílků natupo se hlavní zrcadlová plocha dá snadno zalepit dovnitř, ale ještě zbývá dolepit tuning v podobě zrcadlové fólie pro lepší vzhled. Bylo také nutno pozměnit rysku na spodní části krytu zrcátek, jelikož původní je až moc na kraji, kdežto skutečné uchycení bylo skoro až uprostřed.
Dále přišel na řadu volant. Ten ve vystřihovánce neodpovídá typu, který se používal u závodní verze R31 (celkový tvar a uspořádání tlačítek je úplně jiné než má dílek 45, vypadá to na volant z předešlého ročníku 2010). Proto jsem si navrhl svůj vlastní - viz. porovnání s dílkem 45, který jsem obohatil o imitaci plastických tlačítek a přepínačů, na zadní straně jsou spojkové a řadící páčky, vše vlastní výroba podle prvních dvou fotek. Volant je nasazovací a je doplněn homologací od mezinárodní automobilové federace FIA (natisknuté logo s číslem homologace - bílá nálepka shora).

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Airbox - komín nad hlavou jezdce, slouží jako přívod vzduchu k motoru. Modrošedá šipka poukazuje na vstup do hlavního airboxu, který by měl být olemován zlatou barvou i ve vnější části (2 mm na dílech 96 a 97). Fialově jsou označeny postranních části airboxu, které se mi už při beta stavbě nepozdávaly (díly 181 - přídavné airboxy pro chlazení systému KERS a převodovky - označeno fialově). Rozhodl jsem se tyto díly zcela předělat a udělat je jako samostatné oddělené části, více natvarované (vyboulené) podle skutečnosti. Posledních čtyři fotky ukazují můj postup při konstruování a sestavení přídavných postranních airboxů. Vypomohl jsem si alternativními díly z brazilské verze, které jsem použil jako vnitřní. Vnější jsem rozšířil tím, že jsem jednoduše zvětšil načrtnutím většího obrysu tužkou, následně tak vyříznul a bílé přesahy začernil.
Vnější a vnitřní díly jsem následně natvaroval a slepil k sobě. Vznikly tak dva malé airboxy, které jsem nalepil po stranách hlavního airboxu. Vypadá to mnohem reálněji. Bohužel u brazilské verze toto provést nelze, neboť tam jde přes tyto díly znak LOTUS.

Obrázek Obrázek
Obrázek

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Zadní část karoserie a bočnic jsem zcela předělal podle následujících fotek. Bílé šipky na prvních dvou ukazují na otvory, kterými jsou protaženy poloosy zadních kol, zadní trojúhelníkové závěsy kol a tzv. pull rod systém - táhlo, které spojuje zavěšení s tlumiči a pružiny, které jsou umístěny v dolní části šasi. Tyto otvory mají specifické tvary a jelikož je vystřihovánka nenabízí (nabízí se pouhé přilepení na karosérii, ovšem v úplně jiných částech), bylo složité vypočítat jejich přesné umístění. Také jsem kvůli tomu musel upravovat i samotné zavěšení, zejména jeho geometrii a délku, která také moc neodpovídá reálu. Nechybí ani aerodinamický kapkovitý tvar všech ramen i systému pull rod.
Další dvě fotky žlutě znázorňují obrys karosérie, kterou jsem kvůli tomu musel nastavovat, což jde ruku v ruce s předchozími úpravami geometrie a délky zavěšení. Proto to bylo hodně složité a jsem rád, že jsem to trefil na obou dvou stranách stejně.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

U poloos zadních kol jsem nechtěl, aby byly vedeny vodorovně, ale aby byly mírně zešikmené směrem k převodovce dolů (viz. první fotka, znázorněno modře). Bylo potřeba změnit na převodovce jejich vyústění o pár milimetrů níže než je původní otvor na dílech 17 a 18. Vyústění z převodovky jsem také oproti dílkům 22 pozměnil a podle druhé fotky udělal vlastní + přidal trochu více modré barvy a červený lem u převodovky. Samotné poloosy jsem nabarvil barvou Revell - odstín 92.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Horní trojúhelníková ramena zadního zavěšení jsem spojil dohromady pomocí vymodelovaných dvou čepů, které znázorňují dvě zelené šipky. Vše je přetřené ještě stříbrnou barvou Revell 11.
Doplnil jsem i černé přemostění hydrauliky systému DRS a k tomu dvě průhledné hadičky (zakroužkováno růžově).

Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 14.6.2012 7:07

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Lucas80 »

Přední zavěšení jsem také celé předělal. Nově jsem vytvořil pro horní i spodní trojúhelníková ramena a táhlo systému push rod aerodynamický kapkovitý tvar. Na spodních ramenech jsem navíc udělal zlom (bílá šipka). Kvůli této úpravě jsem se musel vzdát natáčení kol, což vystřihovánka nabízí, neboť tímto spodním ramenem vede spojovací tyč. Zcela nově jsem pozměnil i uchycení předních kol. Svislé elementy náběžných hran (modrá šipka) - díly 126 L a P - jsem podle fotky natvaroval do oblouku. Na brzdový systém jsem použil imitaci od Tea, kterým jsem nově vyrobil černé karbonové kryty (červená šipka, původní díly 133 ve vystřihovánce jsou chybně šedé). Náboje kol jsou černé se zvýrazněnou žlutou špičkou pro lepší a zejména rychlejší orientaci pro mechaniky při výměně kol (žlutá šipka). Na vnitřních stranách náběžných hran jsou zelenou šipkou označeny dva aerodynamické elementy, které mají za úkol usměrňovat proud vzduchu za předními koly. Ty jsem si vyrobil, neboť je vystřihovánka nenabízí.
Druhá fotka (hnědě zakroužkováno) ukazuje na větší šedé brzdové kanálky oproti původním černým menším. Během tréninků v Austrálii tým Renault používal menší, ale pro závod byly použité ty větší. V F1 je vše o kompromisech, menší znamenají menší odpor, ale není zajištěno tak dobré chlazení brzd. Pro větší kanálky platí opak. Austrálie je okruh STOP & GO, což znamená, že se buď přidává plyn a nebo brzdí - a to dost a neustále. Vetší brzdové kanálky jsou zde více preferované.

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

Zadní brzdový systém jsem udělal podobně: opět jsem použil plastickou imitaci brzd Brembo se třmeny AP od Tea, černé karbonové překrytí namísto šedých dílů 113, černé náboje kol se žlutým zvýrazněním na špici. Vnitřní části levých i pravých brzdových bubnů jsem opatřil soustavou čtyř vodorovných lopatek usměrňující vzduch (bílé šipky).
Obrázek Obrázek

Zcela inovativní bylo na tomto voze vyvedení výfuků před bočnicemi v přední části monopostu po obou stranách, které se ovšem moc neosvědčilo. Záměrem bylo horké foukání, které bylo vedeno pod podlahou vozu až k difuzoru - tento rok v F1 byl ve znamení využívání výfukových plynů k ofukování podlahy a zejména difuzoru, kde docházelo k utěsnění horkým plynem na jeho okrajích a tím i zlepšení proudění studeného vzduchu uvnitř. Názorné obrázky celou věc více osvětí:

Obrázek Obrázek

Na první reálné fotce je vidět zahnutá a zploštělá koncovka výfuku, která byla rozdělena přepážkou uprostřed na dvě části a olemována tepelnou izolací. Tu jsem znázornil ostříbřením hrany výfuku, stejně jako i náběžnou vyboulenou hranu podlahy, kudy se horké plyny ženou a která je také izolována lemem u modelu cca 1,3 mm. Díly pro výfuk 159 a 160 jsem nepoužil, neboť jsou moc krátké a méně zahnuté, takže přišla na řadu vlastní výroba z černého papíru imitující karbon (z toho dělám většinu úprav). Kolem výfuku jsem na závěr udělal karbonové pouzdro.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Lucas80 dne úte 2.5.2017 6:50, celkem upraveno 2 x.
Marson
Příspěvky: 128
Registrován: čtv 26.1.2012 10:18
Bydliště: Velké Karlovice

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Marson »

Model vypadá úžasně. F1 z doby 2009 - 2013 se mi velmi líbí, pro svou tvarovou jednoduchost. :)
Tu pečlivost pro detail a technické drobnosti je fascinující. Z toho mi opravdu padla čelist, nějak takto :o
Rád budu tuhle stavbu sledovat dál.
Mám dvě otázky. Je tento model někde volně sehnatelný?
A máš v plánu potom stavět i některý z monopostů od roku 2012, popř. 2013 kdy stáj přešla pod Lotus?
Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 14.6.2012 7:07

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Lucas80 »

Děkuji. Model kdysi vyšel u Forum Teamu, volně proto sehnatelný není. Rád bych postavil i další Lotusy, pokud by byly k mání...zatím ale z let 2012 a 2013 žádný nevyšel.

Limetkově je zakroužkován svislý usměrňovač vzduchu po stranách bočnic, kterému jsem dal kapkovitý tvar. V dolní části, kam směřuje limetková šipka, byly obdélníkové díly 155 rozšířeny směrem dopředu. Dost nepřesný tvar mají ve vystřihovánce i jejich úchyty 156. V horní části ve výřezu je limetkově znázorněn správný tvar, který jsem podle toho vyrobil.
Levandulové šipky pak ukazují na držáky deflektorů 165. Oproti vystřihovánce jsou ostříbřené revellkou č. 11 a poloha horního je snížená, uchycení není až úplně nahoře (uchycení na bočnicích 27 pod reklamou LADA jsem otočil chlopní nahoru).
Obrázek

Obrázek Obrázek


Lopatky pod přední částí šasi (161 a 162) také dostaly úplně jiný tvar oproti vystřihovánce. Jsou delší a natvarovány přesně podle fotek (v bílém orámování). Co ve vystřihovánce chybí, je senzor pro měření pohybu zavěšení a snímání kol Correvit (pod přídí je zakroužkován, více o tomto senzoru zde https://f1sport.auto.cz/clanek/video-uv ... r-correvit" onclick="window.open(this.href);return false;).
Obrázek Obrázek
Obrázek

Po stranách kokpitu na díle 62 jsou chybně znázorněny dva výduchy vzduchu před reklamou SUNCORE. První fotka je z GP Austrálie, kde byly níže a byly tři. Původní jsem začernil a nově vytvořil dva výřezy níže na bočnicích 104 a 105. K tomu jsem přidal ještě jeden výřez pod reklamou (na fotce pod písmenkem e). Na opačné straně bočnice 104 jsem provedl zrcadlově to samé (převzal jsem rozměry výřezů z levé strany bočnice 105).
Druhá fotka je z prezentace vozu v únoru, která asi kluky z GP Teamu v tomto směru zmátla. Na ní chci ale poukázat na vybavení kokpitu, které jsem také provedl: nechybí sedačka vlastní konstrukce, k ní jsou přidány pásy z tkaniny T2M, na které jsem přilepil natištěnou reklamu OMP. Pásy jsou opatřené přezkami od REJI model a jsou šestibodové s centrální upínací sponou. Dále tam je přidána řada tlačítek, přepínačů, na bočnicích kokpitu jsem nalepil mapku australského okruhu, homologaci, označení vypínání elektroniky - červené E v kroužku.....je škoda, že si autor modelu s tím více nepohrál a ponechal kokpit zcela černý.
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Před kokpitem na dílku 52 by měl být u australské verze stejný výčnělek jako je tomu u brazilské verze (v modrém orámování), na kterém je přilepen díl 179. Nemohl jsem však použít stejný dílek jak v červeném podložení 52A, neboť je nápis RENAULT posunut o něco níže. Vyříznul jsem tedy část nápisu a o zhruba 0,5 mm ho vyvýšil podlepením.
Obrázek Obrázek

Zadní část karoserie by měl mít tvar podle následující fotky. Horní část - díly 94 a 95 - by měly být přilepeny k sobě a teprve spodní část, od modré šipky - díl 96 a 97, se rozšiřuje směrem dolů (vytvarován trojúhelníkový tvar s mírným zaoblením po stranách).
Obrázek Obrázek

Na zadním křídle jsem v jeho bočnicích 139 + 140 vyřezal prolisy na odvádění vzduchu, ty jsem pak ještě mírně prohnul dovnitř. Žebrování křídel 142 + 143 a uchycení systému DRS 148 + 149 jsem nastříbřil revellkou č. 11.
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Přední křídlo: toto bylo asi nejvíce předěláno oproti vystřihovánce. Základní díl 64 jsem rozdělil na několik částí. Hlavní prostřední část má kapkovitý tvar. Okraje jsou přesně natvarovány pomocí reálných fotek, zvedají se a následně jsou zakroucené směrem dolů. Bočnice a dva elementy křídla jsem také předělal co do tvaru i uchycení, na horní plošky 88, 89 jsem přidal do zlaté části lem z karbonu, ve spodní části se nachází vertikální usměrňovací plošky. S výsledkem jsem spokojen, hodně se nyní podobá reálnému křídlu.
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Uchycení předního křídla je na dvou pilířích, které jsou zapuštěny do přídě a ve skutečnosti byly mírně vychýlené a mírným obloučkem poté vedly kolmo dolů. Pro tento efekt jsem naříznul v dílu 53 obě strany pilířů až ke spodnímu nápisu TRINA a tam udělal rýhování z líce tisku pod těmito písmenky. Tím jsem docílil efektu vyhnutí ven, následný oblouček opět směřuje pilíře dolů (druhá fotka to ukazuje názorně).
Hnědé šipky ještě ukazují na lemování těchto pilířů ve spodní části, které jsem tomu také dodal stříbrnými pásky.
Obrázek Obrázek
Obrázek

Poslední věcí jsou drobné doplňky: Na prvním obrázku směřuje bílá šipka na pitotovu trubici, které jsem dal namísto papírové imitace stříbrnou štětinku jakou jsem použil na ventilky u ráfku - používám nabarvenou jehličku z umělého vánočního stromku :). Červeně označena je anténa, která by měla být správně stříbrné barvy a žlutá šipka ukazuje na větrný štítek, ten jsem udělal z průhledné čiré fólie. Další fotka ještě ukazuje na oko pojistky elektroniky, které bylo po obou stranách airboxu.
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Nyní mohu konečně prohlásit hotovo:
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Model jsem začal stavět v květnu 2015 a dokončil až nyní. Zpočátku mě stavba bavila, na modelu jsem chtěl upravit všechno, co šlo. Avšak čím dál víc mě to neustálé porovnávání s reálnými fotkami, pitvání detailů, přemýšlení nad vylepšením, vymýšlení a konstruování dílů či tuning sebralo dost sil. Vše už jsem měl vyrobené a stačilo jen osadit, ale dával jsem raději přednost jednodušším modelům a tento stále odkládal.

Pár fotek na detaily:
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Při stavbě jsem si pomáhal fotkami, které jsem si nastřádal. Hodně jsem čerpal z googlu i těchto odkazů:
https://formula1techandart.wordpress.com/?s=renault+r31" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... start=1050" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/f1db/cars/97 ... enault-r31" onclick="window.open(this.href);return false;
http://x-o.blog.cz/1102/predstaveni-renault-r31" onclick="window.open(this.href);return false;
http://x-o.blog.cz/1104/technicka-zprava-albert-park" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f1news.autoroad.cz/technika/3722 ... naultu-r31" onclick="window.open(this.href);return false;

Děkuji za pozornost.

LUK ;)
Naposledy upravil(a) Lucas80 dne stř 11.7.2018 20:02, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Lukáš »

Při respektu k ostatním modelářům, toto je pro mne za hodně dlouhou dobu nejzajímavěji zpracovaný report ze stavby. Model samozřejmě také parádní.

BTW: Mnohdy mám problém poznat "normální" barvu, takže všelijaké ty tvoje limetkové, kytičkové atd. si "užívám". I když to pořád není nic proti mé drahé ženě, která zná třeba i smetanovou, krémovou, brčálovou, hráškovou, starorůžovou a všelijakou jinou; to teprve rostu :D
Uživatelský avatar
komar
Příspěvky: 290
Registrován: ned 12.2.2012 13:13
Bydliště: Heart of Hostýn Hills

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od komar »

...velká paráda na hranici dokonalosti a šílenství... ;)
Poklona.
Uživatelský avatar
kaktusak
Příspěvky: 2558
Registrován: sob 21.1.2012 10:39
Bydliště: Kyjov

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od kaktusak »

Obdivuji tu vytrvalost udělat model co nejvěrněji . Parádní výkon .
bigpetr
Příspěvky: 293
Registrován: sob 23.1.2016 21:45
Bydliště: Brno

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od bigpetr »

Parádní práce a pozornost detailům. Detaily a tuning to já rád :)
Uživatelský avatar
Lucas80
Příspěvky: 142
Registrován: čtv 14.6.2012 7:07

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od Lucas80 »

Děkuji všem. Já zase na vás obdivuji, že jste měly tu trpělivost to celé přečíst a vyznáte se v tom :P
Bylo mi radostí se tu s vámi podělit se stavbou tímto stylem. Ještě mám v plánu pár modelů tímto způsobem postavit...

for Lukáš:
Ty barvy mně dost pobavily...ženy se v tomto směru holt vyznají mnohem lépe než my - to víš, móda. :D

Opravdu všem moc děkuji. Za komentáře nebo jen za pozornost, kterou jste tomu věnovali. LUK ;)
Uživatelský avatar
rybak
Příspěvky: 1054
Registrován: pát 20.1.2012 21:57

Re: Renault R31, N. Heidfeld, Australian GP 2011 /GP Team/ 1

Příspěvek od rybak »

Od začátku do konce je to jedna velká paráda.
Zde opravdu platí - vím co stavím.
A slepeno je to rovněž nad míru perfektně.
Těším se na další stavbu s prezentací.
Odpovědět

Zpět na „Sport a F1“