Ahoj, řekl jsem si, že si postavím něco složitějšího, ale nedalo mi to, a nechal jsem se zlákat tímto jednodušším modýlkem. Poprvé jsem použil retuš vodovkami, a musím říct, že to opravdu stojí za to, a retušovat fixkou je k ničemu - hlavně kvůli rozpíjení, které by bylo zvlášť markantní na tomto starším abíčkovém papíru (tento model je z druhé poloviny 80. let).
Zde už foto jak konečného modelu, tak pár fotek ze stavby, ať se líbí!
Koncem roku 1984 byl homologován pro skupinu B ,tehdejších předpisů, tento důstojný následovník úspěšné Škody 130 RS. Vozy 130 LR vyjely při prvních soutěžích roku 1985. Některé ocelové díly karoserie byly nahrazeny hliníkovými (kapota,dveře),okna z plexiskla a zadní kapota z laminátu. Podvozek byl obdobný jako u Š 130 RS. Na všech kolech jsou kotoučové brzdy ,v předu vzduchem chlazené.Vůz byl lehký a ovladatelný a zaznamenal mnoho úspěchů na domácích a světových rally. Celkem bylo vyrobeno 200 kusů.
Motor: vodou chlazený řadový čtyřválec OHC, umístěný vzadu
Objem: 1289 ccm
Výkon: 140 koní
Převodovka: podélně uložená, pětistupňová synchronní
Brzdy: kotoučové na obou nápravách v předu vzduchem chlazené
Max. rychlost: podel převodu až 220 km/h
Škoda 130 LR / ABC - Michal Antonický / 1:43
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Škoda 130 LR / ABC - Michal Antonický / 1:43
Prvý autorský model Michala Antonického. Človeku sa ani nechce veriť, ako ten čas letí Máš to pekné. Nostalgia
Re: Škoda 130 LR / ABC - Michal Antonický / 1:43
To jsem ani nevěděl, díky za info.