Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test / HOTOVO
Téma dalšího sešitu série RSC bude Lancia Delta HF Integrale. Určitě víte, že model už se na veřejnost několikrát dostal, tentokrát to tedy bude trochu zajímavější. Sešit bude obsahovat novou verzi (tu kterou slibuju od roku 2009 ), u které můžu slíbit nejenom jiné závodní barvy, ale bude toho trochu víc, aby to nebyly uplně ty samý auta Jako bonus bude v sešitě i původní verze týmu Martini Lancia, ovšem lehce technologicky přepracovaná. Takže jdeme na to. A začneme netradičně tím bonusem.
Lancia Delta HF Integrale 16v - Juha Kankkunen, Juha Piironen, Okobank 1000 Lakes Rally 1991
Model představuje auto, se kterým J. Kankkunen a J. Piironen zvítězili ve Finsku v roce 1991 a později i díky tomu vyhráli mistrovský titul. Auto je v barvách týmu Martini Lancia se startovním číslem 2 a má na kolech šotolinové pneumatiky.
Model je lehce přepracován, jak jsem již byl pravil. Konkrétně se to týká drobných změn v reklamách, barev sponzora Martini (ano, změnil jsem tu červenou ), konstrukce přední nápravy (prostorově úspornější) a konstrukce kol.
Jako vždy začínám právě u kol, takže jedna šotolinová sada Michelinek na hodně, hodně děrovaných discích
S laserovým setem se počítá. Ovšem jak je vidět na fotce, zas taková záchrana to nebude. Podlepuje se jenom kroužek (na fotce vlevo vepředu, 1mm) a paprsky (na fotce vpravo uprostřed, 0,5mm). Předek disku je jenom jedna vrstva papíru (nasílená uprostřed druhou vrstvou), takže tam to bude hezky postaru ručně. Když se dílo podaří (u mě teda jakž takž), získáte kompletní sadu, opět o něco blíž realitě.
Šotolinový vzorek mi na fotkách lehce zanikl. Ale je tam. Průměr kola je 26mm, nějak se mi ztratila z fotky poměrová krabička. Pokračování příště.
Lancia Delta HF Integrale 16v - Juha Kankkunen, Juha Piironen, Okobank 1000 Lakes Rally 1991
Model představuje auto, se kterým J. Kankkunen a J. Piironen zvítězili ve Finsku v roce 1991 a později i díky tomu vyhráli mistrovský titul. Auto je v barvách týmu Martini Lancia se startovním číslem 2 a má na kolech šotolinové pneumatiky.
Model je lehce přepracován, jak jsem již byl pravil. Konkrétně se to týká drobných změn v reklamách, barev sponzora Martini (ano, změnil jsem tu červenou ), konstrukce přední nápravy (prostorově úspornější) a konstrukce kol.
Jako vždy začínám právě u kol, takže jedna šotolinová sada Michelinek na hodně, hodně děrovaných discích
S laserovým setem se počítá. Ovšem jak je vidět na fotce, zas taková záchrana to nebude. Podlepuje se jenom kroužek (na fotce vlevo vepředu, 1mm) a paprsky (na fotce vpravo uprostřed, 0,5mm). Předek disku je jenom jedna vrstva papíru (nasílená uprostřed druhou vrstvou), takže tam to bude hezky postaru ručně. Když se dílo podaří (u mě teda jakž takž), získáte kompletní sadu, opět o něco blíž realitě.
Šotolinový vzorek mi na fotkách lehce zanikl. Ale je tam. Průměr kola je 26mm, nějak se mi ztratila z fotky poměrová krabička. Pokračování příště.
Naposledy upravil(a) yvan dne stř 10.4.2013 12:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
A Lanča s křídlem zase nikde. Každopádně držím palce Yvane.
- Zdeněk Krčmář
- Příspěvky: 360
- Registrován: ned 21.10.2012 17:53
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Uvažuješ i o předtištěných sklech které by byly součástí šmikačky?
Můžeme se těšit i na interiér?
Jinak se na tohle moc těším
Můžeme se těšit i na interiér?
Jinak se na tohle moc těším
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Tady se někdo namlsal u Spidy ale jo, pokud by byly skla, interiér, bylo by to super !!!
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Interiér je a stále bude ke stažení, soubor s ním obsahuje i předlohy skel, takže pokud se vás dá dohromady víc, aby se to nemuselo tisknout po jednom, tak si myslím, že nebudete mít problém se mezi sebou domluvit a rozpočítat si náklady. Takže nejenom že to všechno bude, ale dokonce už je.
Kvuli možným nedostatkům přední nápravy je pokračování otázka karoserie.
A hotovo na dva celky (o těch nedostatcích vím, bude opraveno).
Kvuli možným nedostatkům přední nápravy je pokračování otázka karoserie.
A hotovo na dva celky (o těch nedostatcích vím, bude opraveno).
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Abych nezapomněl. Ondro, kurňa, Evo je uplně jiný auto
Poslední fotka ze stavby ukazuje díly na obě nápravy a vše, co k nim náleží. Tedy brzdové třmeny, brzdové kotouče, tyč řízení a samotnou konstrukci. Chybí mi tam krycí plech, netuším proč. Na druhé fotce pak komplet zadní náprava.
Po slepení tohoto už to jde celkem rychle. Stěrače, vlepit nápravy, přidat zrcátka, kapličku, anténu, zaklapnout podlahou, kola, zástěrky a je hotovo.
Jde se na druhou variantu.
Poslední fotka ze stavby ukazuje díly na obě nápravy a vše, co k nim náleží. Tedy brzdové třmeny, brzdové kotouče, tyč řízení a samotnou konstrukci. Chybí mi tam krycí plech, netuším proč. Na druhé fotce pak komplet zadní náprava.
Po slepení tohoto už to jde celkem rychle. Stěrače, vlepit nápravy, přidat zrcátka, kapličku, anténu, zaklapnout podlahou, kola, zástěrky a je hotovo.
Jde se na druhou variantu.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
To je fofr.
A na Chodově to již bude k prodeji ...........
A na Chodově to již bude k prodeji ...........
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Pěkné, netroufneš postavit Lancii rally 037?
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
To probhělo jak 24 hodinovka. Super. Těším se na vydání.
Hlavně nic neuspěchat.
Hlavně nic neuspěchat.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Dobrá věc se podařila . Krásná práce .
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
To bych nikdy netušil, že tahle vykopávka bude žít ještě skoro po 20 letech.
Yvane, výborná práce.
Jinak tyto upravené kola (a případné lasery) by měly pasovat i na Eklundovu camelku, takže kdo ji ještě nelepil, měl by si lasery objednat dvakrát - teda třikrát - i pro nové Yvanovo zbarvení, které vypadá skvěle (ale nebudu ani naznačovat jak).
Yvane, výborná práce.
Jinak tyto upravené kola (a případné lasery) by měly pasovat i na Eklundovu camelku, takže kdo ji ještě nelepil, měl by si lasery objednat dvakrát - teda třikrát - i pro nové Yvanovo zbarvení, které vypadá skvěle (ale nebudu ani naznačovat jak).
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Johoho, série RSC začíná velmi upoutávat mou pozornost, takže na Chodově i Báwo i Lanča.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Nebojte, to já nelepím tak, jak to sem dávám Ale teď už srovnávám stav. Na Chodově určitě nebudou.
Druhá barevná varianta je tedy ta slibovaná novinka.
Lancia Delta HF Integrale 8v - Alessandro Fiorio, Luigi Pirollo, Rally San Remo 1989
Jde o auto, se kterým italové A. Fiorio a L. Pirollo dojeli v Rally San Remo na druhém místě, o pouhých 5 sekund za dvojicí M. Biasion / T. Siviero, kteří vítězstvím získali titul. Druhé místo zajistilo posádce také druhé místo v celkové klasifikaci. Auto je v barvách týmu Jolly Club Lancia, hlavní sponzorem je Totip. Sofistikovanější fotku nemám, sory.
San Remo je šotolinová soutěž. Aby těch odlišností od Martini verze bylo víc, bude předlohou auto v podobě z poslední etapy, která se jela na asfaltu. Takže jedna sada Michelinek na pevný povrch.
Druhá barevná varianta je tedy ta slibovaná novinka.
Lancia Delta HF Integrale 8v - Alessandro Fiorio, Luigi Pirollo, Rally San Remo 1989
Jde o auto, se kterým italové A. Fiorio a L. Pirollo dojeli v Rally San Remo na druhém místě, o pouhých 5 sekund za dvojicí M. Biasion / T. Siviero, kteří vítězstvím získali titul. Druhé místo zajistilo posádce také druhé místo v celkové klasifikaci. Auto je v barvách týmu Jolly Club Lancia, hlavní sponzorem je Totip. Sofistikovanější fotku nemám, sory.
San Remo je šotolinová soutěž. Aby těch odlišností od Martini verze bylo víc, bude předlohou auto v podobě z poslední etapy, která se jela na asfaltu. Takže jedna sada Michelinek na pevný povrch.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Trochu prosvětlíme šeď dnů jasnou zelenou I když bílé je tam taky dost, což je důvod, proč to mám místy lehce špinavé
Opět tedy přední a zadní část. Nějaké desetinky tam lítají, což poladíme následně, ale lepit to znova nebudu. První fotka vypadá příšerně, protože je lehce pokroucená kapota, což srovnáme posléze.
Opět tedy přední a zadní část. Nějaké desetinky tam lítají, což poladíme následně, ale lepit to znova nebudu. První fotka vypadá příšerně, protože je lehce pokroucená kapota, což srovnáme posléze.
Re: Lancia Delta HF Integrale / RSC / 1:24 / Test
Mám dotaz, každý vůz bude zvlášť nebo bude "dvojčíslo" či jenom alternace kastlí tak jako například u Michalovy 130 RS Monte Carlo/Barum Team?