Iveco "Karel" Dakar 2020,2019 / Vimos / 1:32 / Test / Hotovo
Napsal: pát 3.4.2020 17:07
Big Shock Racing připravil pro Dakar 2020 nový kamion. Kapotované Iveco Powerstar 6400, lépe známé pod jménem Karel, nahradilo závodní Liaz "Frantu" z roku 2019 a Martin Macík Jr. s Františkem Tomáškem a Davidem Švandou s ním zajeli páté místo v kategorii kamionů v novém terénu Arabského poloostrova. Jirka Vintr to samozřejmě nepřešel autorským mlčením a už během roku 2019 připravoval nový model. Po velice atraktivním Frantovi je tak na řadě i Karel.
V současnosti je sešit ve fázi tisku a v řádu týdnů se dá očekávat jeho dostupnost včetně oblíbeného comfort packu. Pomalu je tedy na čase připravit případným zájemcům k tomu lepení i nějaké počtení Kromě verze Dakar 2020 bude sešit obsahovat i alternativní díly pro zbarvení používané v sezóně 2019. Ta se liší pouze chybějícím obloukem nástavby za kabinou a grafikou, takže report bude určitě použitelný pro stavitele obou variant. Upozorňuji, že na fotkách bude sem tam možná vidět něco, co bude v sešitu upraveno. Na takové místa si zkusím vzpomenout.
Model už byl v Brně hotový a na stole, takže tempo prezentace rozhodně nebude odpovídat tempu stavby Ze stavby podvozku nemám moc fotek, nemyslel jsem si, že by mohly být nutně potřeba, protože na podvozku nebude nic moc skrytého. Takže před fotkami hotového rámu ze všech možných úhlů mám na rozjezd pár dílčích celků.
Jako vždy na začátek kola. Vůbec nic nestandardního, jsou stejné, jako u Franty. Na fotce zatím v plném lesku před nástřikem matným lakem.
Podle čísel je jako první na řadě chladič, přičemž na fotce je rovnou i s krytem.
No a protože na dalších fotkách bude motor už v rámu, tak by něco z této fotky mohlo zaniknout.
Příště bude teda skok o několik týdnů a hotový podvozek
V současnosti je sešit ve fázi tisku a v řádu týdnů se dá očekávat jeho dostupnost včetně oblíbeného comfort packu. Pomalu je tedy na čase připravit případným zájemcům k tomu lepení i nějaké počtení Kromě verze Dakar 2020 bude sešit obsahovat i alternativní díly pro zbarvení používané v sezóně 2019. Ta se liší pouze chybějícím obloukem nástavby za kabinou a grafikou, takže report bude určitě použitelný pro stavitele obou variant. Upozorňuji, že na fotkách bude sem tam možná vidět něco, co bude v sešitu upraveno. Na takové místa si zkusím vzpomenout.
Model už byl v Brně hotový a na stole, takže tempo prezentace rozhodně nebude odpovídat tempu stavby Ze stavby podvozku nemám moc fotek, nemyslel jsem si, že by mohly být nutně potřeba, protože na podvozku nebude nic moc skrytého. Takže před fotkami hotového rámu ze všech možných úhlů mám na rozjezd pár dílčích celků.
Jako vždy na začátek kola. Vůbec nic nestandardního, jsou stejné, jako u Franty. Na fotce zatím v plném lesku před nástřikem matným lakem.
Podle čísel je jako první na řadě chladič, přičemž na fotce je rovnou i s krytem.
No a protože na dalších fotkách bude motor už v rámu, tak by něco z této fotky mohlo zaniknout.
Příště bude teda skok o několik týdnů a hotový podvozek