Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32 / HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Ahoj, konečně se můžu něčím pochlubit. Rám je vyztužen smrkovými nosníky. Podle rady JakubaSDK jsem vyzkoušel postup tvarování dílů v chirurgických rukavicích, ale barva se mi stejně oloupala, takže kulaté díly v nosnících rámu jsem stejně musel přetřít barvou. Jedno už vím, není to barvou, ale mýma rukama. Tímto se omlouvám všem autorům, kde jsem remcal na kvalitu tisku.
Dále se mi povedlo u levého pomocného rámu díly prohodit, čili na řadu přišla operace odtržení dílů. Neobešlo se to bez následků, díly jsem musel opět přebarvit. Jediné pozitivum je, že to nebude vidět.
No a pár fotek:
Dále se mi povedlo u levého pomocného rámu díly prohodit, čili na řadu přišla operace odtržení dílů. Neobešlo se to bez následků, díly jsem musel opět přebarvit. Jediné pozitivum je, že to nebude vidět.
No a pár fotek:
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Ahoj
Jirko paráda!!sleduji.
Ahoj
Jirko paráda!!sleduji.
Ahoj
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Pavle, díky. Dnes jsem ukončil stavbu podvozku, alespoň dle návodu. Sem tam jsou doplněny nějaké ivantovky a propojil jsem brzdové válce. Při kompletaci motoru a chladiče do rámu se mi podařilo přilepit saharu obráceně. Odtržení se neobešlo bez následků, proto jsem jej musel přetřít. Co se týče chyb narazil jsem na prohozené plechy ( L, P ) pod nádržemi a číslování výfuku 192, ale je 175 stejně jako vzduchojem.
Příště něco z nástavby, zatím ahoj.
Příště něco z nástavby, zatím ahoj.
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Ahoj, momentálně pracuji na nástavbě a měl bych dotaz, jakou barvu má mít ochranný oblouk na nástavbě ( díl 206 ). Napadá mě chrom, jako vpředu, nebo zelená či černá ? " Gůgloval " jsem, ale nic.
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Hledám všude možně a mám to před nosem , v sekci novinky Vimos. Takže asi černá.
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Pred Dakarom 2013 bol čierny
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Díky a super fotka.
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Ahoj, přináším další postup stavby. Musím se přiznat, že nástavbu spíš zachraňuji než zdárně postupuji. Začal jsem boky nástavby a střechou a zadním čelem, místo žeber jsem použil zesílením kartonem. Pak jsem se v přímém přenosu přesvědčil o přísloví " dvakrát měř a jednou řež " . Při zkusmém přiložení předního dílu jsem zjistil, že je vyšší a zasahuje do nástavby, respektive do podvozkové části. Z toho jsem odvodil, že by podlaha byla s kopce a tím celá nástavba. Tak jsem ji zhruba o 2 mm zkrátil.
Pokračoval jsem podlahou u které nejsou naznačeny výřezy pro držáky tlumičů a musí se vytvořit. Vyřízl jsem otvor v zadní části podlahy kam se dává prolis nebo bedna, teď nevím, ale ve vystřihovánce není, tak jsem jej zaslepil, aby nebylo vidět zespodu do nástavby. Přiložil jsem podlahu k nástavbě a ejhle. U předního čela chyběl právě kus, který jsem odřízl. Měl jsem chuť to rozdupat. Nakonec jsem se uklidnil a přední čelo jsem nastavil kartonem.
Zřejmě tímto problémem se kupí další nepřesnosti. Rubové díly nástavby ( součást podlahy ) mi nelícují. Začínal jsem odzadu dopředu, rovina je v pořádku, jen ty boky.
Pak jsem pokračoval ochranným obloukem a filtrem a filtr naráží na stěnu a oblouk není v držácích.
Takže na oblouk nalepím zesílení, aby seděl v držácích a lehce poupravit potrubí.
Ještě přidám fotky současného stavu.
Pokračoval jsem podlahou u které nejsou naznačeny výřezy pro držáky tlumičů a musí se vytvořit. Vyřízl jsem otvor v zadní části podlahy kam se dává prolis nebo bedna, teď nevím, ale ve vystřihovánce není, tak jsem jej zaslepil, aby nebylo vidět zespodu do nástavby. Přiložil jsem podlahu k nástavbě a ejhle. U předního čela chyběl právě kus, který jsem odřízl. Měl jsem chuť to rozdupat. Nakonec jsem se uklidnil a přední čelo jsem nastavil kartonem.
Zřejmě tímto problémem se kupí další nepřesnosti. Rubové díly nástavby ( součást podlahy ) mi nelícují. Začínal jsem odzadu dopředu, rovina je v pořádku, jen ty boky.
Pak jsem pokračoval ochranným obloukem a filtrem a filtr naráží na stěnu a oblouk není v držácích.
Takže na oblouk nalepím zesílení, aby seděl v držácích a lehce poupravit potrubí.
Ještě přidám fotky současného stavu.
- Petr Velecký
- Příspěvky: 151
- Registrován: sob 24.3.2012 23:15
- Bydliště: Bocanovice
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Jirko,
mě se to líbí. Sám budu zvědav, jak se poperu s reedicí Livescorky Tomáše Tomečka od stejného vydavatele. Pořídil jsem si ji v Kyjově. Ať se ti dílo povede
Petr
mě se to líbí. Sám budu zvědav, jak se poperu s reedicí Livescorky Tomáše Tomečka od stejného vydavatele. Pořídil jsem si ji v Kyjově. Ať se ti dílo povede
Petr
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Dík Petře, Livescore ve vitrínce ještě nemám, ale také se na ni chystám, časem. A teď k Liáně. Na nástavbu jsem dodělal sání k filtru a drobotinu. K rámu je položena pouze nasucho, nechci riskovat, aby nebyla utopená vůči kabině. Pak pouze doplním propojení k turbu a výfuku.
Pokračování budou asi kola.
Pokračování budou asi kola.
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Moc pěkný, jen tak dál. Zelené Liazky tu moc nebývají. Rád se podívám.
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: Liaz 19.32 VK Dakar 2009 / Vimos / 1:32
Děkuji za tuhle stavbu. Vypadá to moc hezky. Kola měla ocelové disky a nerezové leštěné kryty, kde šrouby byly zapuštěné dovnitř. Mockrát jsem uvažoval o laserem pálených šroubech a jako doplňky, i budu mít kola, kde to bude vhodné, ale tohle auto je zrovna nemělo. Nicméně nestrhávejte to, vypadá to akčněji, ačkoliv na tomhle autě ty šrouby nevystupovaly.