LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Hotovo

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 998
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Příspěvek od Tomáš S. »

Gratuluju k dokončení ;) . Rád budu sledovat autobus :!: .
spida
Moderátor
Příspěvky: 735
Registrován: pon 12.12.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Příspěvek od spida »

Taky se přidám ke gratulantům. Pěkně slepené, ale ten rám je opravdu macek. ;)
Uživatelský avatar
Waclaf
Příspěvky: 287
Registrován: pon 23.1.2012 21:26
Bydliště: Dobřany u Plzně

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Příspěvek od Waclaf »

Díky za gratulace!

Kauza rám:
Jo, jo, jo, vypadá to robustně. Dvoumilimetrový drát jsem si obhajoval výpočtem 2mm x 32 = 64mm, což nevypadá nereálně. Trubky, ze kterých je ten ochranný rám v reálu udělaný, by takový průměr mít mohly... možná. Přece jen je to náklaďák, ne motokára. :)

V modelařině je někdy ale nutné opustit exaktní výpočet rozměrů, a vyzkoušet si, jak moc modelově to vypadá. Železniční modeláři o tom vědí své... Kolejiště s přesně přepočítaným nádražím, ve kterém zastavují rychlíky, se v H0 (1:87) málokomu vejde do obejváku, a navíc by to ani nevypadalo moc dobře... Takže každý přizpůsobuje tak, aby to vypadalo věrohodně - modelově, ale měřítkově to neodpovídá.
Koukám, že u některých prvků na VDT bude možná tento problém také, i když ne tak markantní, jako u zmenšování tak obrovských celků, jako je nádraží v krajském městě. :)
Takže Waclafe, příště bacha na ochranné rámy :!: ;)

Konec vědeckého pojednání. :D
Juraj1983
Příspěvky: 163
Registrován: stř 1.6.2016 17:40
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: LIAZ 111_154 DAKAR 88 / R.Vyškovský, Albatros / 1:32 /Ho

Příspěvek od Juraj1983 »

Ahoj, je to luxus. Není nad klasické "retro" vystřihovanky. Gratulace, já osobně bych rám pouzil origo, na druhou stranu, díky možnosti úprav jsou papíráci mnohokrát lepší, než jejich plastikoví bratříčci. Patlu zdar!
Odpovědět

Zpět na „Sport a Dakar“