Mauzoleum Gally Placidie Ravenna/Ondřej Hejl/1:150

Odpovědět
myslivecJJ
Příspěvky: 27
Registrován: pon 23.12.2013 18:55

Mauzoleum Gally Placidie Ravenna/Ondřej Hejl/1:150

Příspěvek od myslivecJJ »

Dobrý den, jsem začátečník, několik modelů jsem sice slepil, ale nebylo jich moc a tento je první, který jsem se rozhodl zde uveřejnit. Od tohoto autora už je to můj třetí model a první s těmi římsami. Tento model a několik dalších jsem dostal od jednoho modeláře, který zde daroval nějaké modely začátečníkům a kterému tímto děkuji. Budu rád za rady, co bych mohl zlepšit. A nyní k modelu. Tento model je asi docela známý a tak sem dám nějaké fotky originálu.
Obrázek Obrázek
Model kaple v Ravenně, někdy také nazývané mauzoleum Gally Placidie se lepí docela pěkně, asi ještě ztmavím retuš pod okny středové části u míst přilepení střech. A nyní i foto modelu.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Římsy už mám na tomto přístavku přilepené, přístavek už je přilepený k podložce (ne jenom nasucho přiložený jako na fotkách) a pracuji na dalším přístavku. Fotky dodám později. Na shledanou u dalšího pokračování.
myslivecJJ
Příspěvky: 27
Registrován: pon 23.12.2013 18:55

Re: Mauzoleum Gally Placidie Ravenna/Ondřej Hejl/1:150

Příspěvek od myslivecJJ »

Další pokračování už je konečně tady. Jak jsem psal minule, tak už jsem měl římsy dolepeny a přístavek se vstupem také. Dokončil jsem tedy další přístavek, nalepil na podložku a celé to nafotil. Zde vidíte výsledek.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Ještě jsem zaretušoval hrany středové budovy, abych neměl mezi přístavky bílé pruhy. Třetí přístavek jsem jen lehce načal. Na shledanou u dalšího pokračování.
Uživatelský avatar
Aki
Moderátor
Příspěvky: 1733
Registrován: pát 20.1.2012 23:27
Bydliště: doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Mauzoleum Gally Placidie Ravenna/Ondřej Hejl/1:150

Příspěvek od Aki »

na začátečníka dobrý :) zkus ještě při focení někde vyštrachat víc světla, aby si to člověk moh i líp prohlídnout ;)
myslivecJJ