Tatra 815 ER45 16230 4x4.1/55T(SOT)/ Ripper Works/ 1:32 - HO
Napsal: stř 14.10.2020 17:51
Ahoj.
Tak sa mi podarilo dobojovať tento model do úspešného konca. Dorobil som rebríky na nadstavbe, vyslobodzovacie plechy, ktoré sú umiestnené v bočných sietiach a dva guľomety MINIMI pre posádku kabíny.
Okrem toho som dolepil bočné figúry na kolesách. Tiež celkom dobrá sranda Na jednom kolese ich bolo 68 a dokopy teda 476 dielov
Ako som už skôr avizoval viac sa mi páči model bez predného pancieru a tu sú teda fotky:
No predsa len som dorobil aj pancier. Ten je odnímateľný a iba zavesený na na vrchnom ráme. Tu sú fotky, kde je aj jasné, že "TATRA NEZNÁ TALIBRATRA"
Týmto, by som tento model považoval za dokončený. Bola to trochu zmena oproti civilným vozidlám, ktoré väčšinou lepím. Som rád, že ho mám za sebou. Lepilo sa to celkom fajn. Nato, že je to model vydaný ešte v roku 2010 je veľmi pekne spracovaný. Jednalo sa o prvý model, ktorý u RW prekročil 1000 dielov. Počas stavby som nenatrafil na nejaké záludnosti. Jediná, ktorú si teraz vybavujem je nízko položená zadná časť blatníkov kabíny. Na modely som použil laserom pálené diely na bočné kapsy a laserové dezény.
Bola to trochu zmena oproti civilným vozidlám, ktoré väčšinou lepím.
Tak sa mi podarilo dobojovať tento model do úspešného konca. Dorobil som rebríky na nadstavbe, vyslobodzovacie plechy, ktoré sú umiestnené v bočných sietiach a dva guľomety MINIMI pre posádku kabíny.
Okrem toho som dolepil bočné figúry na kolesách. Tiež celkom dobrá sranda Na jednom kolese ich bolo 68 a dokopy teda 476 dielov
Ako som už skôr avizoval viac sa mi páči model bez predného pancieru a tu sú teda fotky:
No predsa len som dorobil aj pancier. Ten je odnímateľný a iba zavesený na na vrchnom ráme. Tu sú fotky, kde je aj jasné, že "TATRA NEZNÁ TALIBRATRA"
Týmto, by som tento model považoval za dokončený. Bola to trochu zmena oproti civilným vozidlám, ktoré väčšinou lepím. Som rád, že ho mám za sebou. Lepilo sa to celkom fajn. Nato, že je to model vydaný ešte v roku 2010 je veľmi pekne spracovaný. Jednalo sa o prvý model, ktorý u RW prekročil 1000 dielov. Počas stavby som nenatrafil na nejaké záludnosti. Jediná, ktorú si teraz vybavujem je nízko položená zadná časť blatníkov kabíny. Na modely som použil laserom pálené diely na bočné kapsy a laserové dezény.
Bola to trochu zmena oproti civilným vozidlám, ktoré väčšinou lepím.