Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Já to určitě postavím, ale nezaručuji, že to bude vypadat dobře.
Úplně to vidím, bude to jak bouračka, kterou mělo v ruce 100 lidí
Úplně to vidím, bude to jak bouračka, kterou mělo v ruce 100 lidí
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
No Vojto nevím ci si představuješ pod pojmem normální modelář , ale díky Ondrovi ten model slepitelný určitě bude, protože vychytal všechny nedostatky.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Nejspíš proto, že Ondra staví naprosto skvěle. Někteří, i když se snaží, nedosáhnou takové kvality. Laťka je nastavená docela vysoko.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Tak to je hodně luxusní
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Ahoj
Tak mám hotovo.
Bylo to náročný, model má 24 stran + 11 stran návodovek a i když jsem počet dílků nepočítal, to číslo bude okolo 5 000ks.
Stavba probíhala poměrně dobře, na tak složitý model těch nedostatků a chybiček bylo fakt málo a většinou šlo o drobnosti, jako chybějící dílky což se stalo snad jen 2x a občas chyběli desetinky.
Tady jsem sepsal pár věcí, na které je potřeba si trošku více dát pozor.
- u turbodmychadel si hlídejte přesné umístění na motoru za pomocí bokorysů, které Spíďa přidal na mou žádost, jsou 1:1 s modelem.
- kardany mě vyšli při stavbě trošku delší (cca 2mm), ale nakonec jsme je tak nechali, aby bylo místo pro případné úpravy. Jde konkrétně o dílky 397 a 400.
- stupačky a blatníky pod nástavbou lepte na model až úplně na konec, vyhnete se případnému odřezávání stupaček a úpravám. U blatníků si dejte pozor na jejich tupý úhel a správné osazení pod nástavbu.
- do náprav doporučuji prostrčit drát, model je dost těžký a můžou se mám nápravy prolomit do V.
- vzduchové a výfukové potrubí bylo potřeba trošku prodloužit cca 1,5mm. Šlo o díly 615, 636 a 688, 675. Jiné díly nebo jejich zahnutí se neupravovalo. Spoje trubiček vždy míří dolů.
- oplechování nástavby bylo taky potřeba rozšířit řádově o desetiny. Díl 725 (strop) jsme protáhli v přední a zadní části o 3 desetiny. Na umístění děr se samozřejmě nesahalo. Vrata, díly 682 a 696 jsme ve spodní části protáhly o 1mm, doporučuji vyzkoušet na sucho a popřípadě seříznout. Zadní čelo nástavby jsme taky rozšířily o pár desetin ve spodní části. Na fotce jsem vyznačil konkrétní místa.
No a můžeme jít na závěrečné fotky.
Celek
Pár pohledů z vrchu.
A rozložený stav.
A spousta detailů.
Nástavba.
Rezerva.
Naviják.
Pod kabinou.
Nádrže a další části.
Tak mám hotovo.
Bylo to náročný, model má 24 stran + 11 stran návodovek a i když jsem počet dílků nepočítal, to číslo bude okolo 5 000ks.
Stavba probíhala poměrně dobře, na tak složitý model těch nedostatků a chybiček bylo fakt málo a většinou šlo o drobnosti, jako chybějící dílky což se stalo snad jen 2x a občas chyběli desetinky.
Tady jsem sepsal pár věcí, na které je potřeba si trošku více dát pozor.
- u turbodmychadel si hlídejte přesné umístění na motoru za pomocí bokorysů, které Spíďa přidal na mou žádost, jsou 1:1 s modelem.
- kardany mě vyšli při stavbě trošku delší (cca 2mm), ale nakonec jsme je tak nechali, aby bylo místo pro případné úpravy. Jde konkrétně o dílky 397 a 400.
- stupačky a blatníky pod nástavbou lepte na model až úplně na konec, vyhnete se případnému odřezávání stupaček a úpravám. U blatníků si dejte pozor na jejich tupý úhel a správné osazení pod nástavbu.
- do náprav doporučuji prostrčit drát, model je dost těžký a můžou se mám nápravy prolomit do V.
- vzduchové a výfukové potrubí bylo potřeba trošku prodloužit cca 1,5mm. Šlo o díly 615, 636 a 688, 675. Jiné díly nebo jejich zahnutí se neupravovalo. Spoje trubiček vždy míří dolů.
- oplechování nástavby bylo taky potřeba rozšířit řádově o desetiny. Díl 725 (strop) jsme protáhli v přední a zadní části o 3 desetiny. Na umístění děr se samozřejmě nesahalo. Vrata, díly 682 a 696 jsme ve spodní části protáhly o 1mm, doporučuji vyzkoušet na sucho a popřípadě seříznout. Zadní čelo nástavby jsme taky rozšířily o pár desetin ve spodní části. Na fotce jsem vyznačil konkrétní místa.
No a můžeme jít na závěrečné fotky.
Celek
Pár pohledů z vrchu.
A rozložený stav.
A spousta detailů.
Nástavba.
Rezerva.
Naviják.
Pod kabinou.
Nádrže a další části.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Neskutečný. Maximálně detailní a precizně postavený model. Smekám až k zemi.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
To je dokonalé !!!!
P.s. doufám , že to doneseš do Kyjova .
P.s. doufám , že to doneseš do Kyjova .
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
No pááááááni až takú parádu som nečakal smekám klobuk pred Pánmi - SPIĎAKOM a BRZDIČOM.
Bomba už sa teším až bude v predaji. Je to pastva pre oči ďakujem.
Bomba už sa teším až bude v predaji. Je to pastva pre oči ďakujem.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Stačí když ho doveze placatý předsedo,už ho mám slíbený k svátku Pěkná práce,Ondro.Taky se těším až ho uvidím naživo.kaktusak píše:
P.s. doufám , že to doneseš do Kyjova .
- hromadko.s
- Příspěvky: 496
- Registrován: sob 21.1.2012 9:56
- Bydliště: Hlinsko v Čechách
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Krásná práce
Jak od Spidi, tak od Brzdiče. Ta kvalita se bude těžko překonávat, ale své lepiče si model jistě najde.
A gratulace Spidovi, že Ondru dokázal zabavit na delší dobu, než je jeho průměr na jeden model
Ale určitě se na Tvoje další modely Ondro těším, je to velká inspirace
Jak od Spidi, tak od Brzdiče. Ta kvalita se bude těžko překonávat, ale své lepiče si model jistě najde.
A gratulace Spidovi, že Ondru dokázal zabavit na delší dobu, než je jeho průměr na jeden model
Ale určitě se na Tvoje další modely Ondro těším, je to velká inspirace
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Tohle je velká paráda.Rád bych zeptal jak je to velký model?
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
UVÁÁÁUV NÁDHERA, pro mě papírová dokonalost jak v placatém, tak v 3D provedení Oběma pánům dík za zážitek, už se těším, až se pomazlím se svým výtiskem
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Naprostá paráda, to chci vidět na živo.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25 Hotovo
Ahoj
Díky kluci, jsem fakt rád že se to líbí a určitě i Spíďa.
Kaktusák ... jasně že to přivezu, přece si to tu nebudu sušit pro sebe.
Pavel M ... no je to vobluda, výška 13,7 cm, šířka 11,2 cm , délka 36,4 cm.
Díky kluci, jsem fakt rád že se to líbí a určitě i Spíďa.
Kaktusák ... jasně že to přivezu, přece si to tu nebudu sušit pro sebe.
Jsi mě fakt pobavil.hromadko.s píše: A gratulace Spidovi, že Ondru dokázal zabavit na delší dobu, než je jeho průměr na jeden model
Pavel M ... no je to vobluda, výška 13,7 cm, šířka 11,2 cm , délka 36,4 cm.