Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1:32/

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1:32/

Příspěvek od křemilek »

Ahoj kolegové modeláři,chtěl bych se s vámi podělit o stavbu Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem. Od vydavatele RW. Je to můj první model od tohoto vydavatele a co do složitosti, nevím co od tohoto modelu čekat za zákeřnosti. Doposud jsem se věnoval architektuře.

Obrázek

Základní technické údaje

Únosnost mostu: 20 t, 60 t a po úpravě i 80 t
Maximální délka mostu z 1 soupravy: 382 m - 20 t nebo 227 m - 60 t
Dovolená zatížitelnost: 20, 40, 60 nebo 80 t
Šířka vozovky mostu: 3,29 m - 20 t, 6,5 m - 60 t
Maximální délka přívozového soulodí: 53 m
Maximální únosnost soulodí: 150 t
Šířka vozovky na soulodí: 6,5 m

náhled na obal originálu vystřihovánky
Obrázek Obrázek


začal jsem podle návodu rámem Tatry zde jsem použil smrkový nosník 2x8 mm a 0,5 karton lepeno kanaooném a pevnost je znát bylo to promě to nejhorší bal sem se zkrocení a obavy byly zbytečné děkuji Vaškovy S. za doporučeni postupu

Obrázek Obrázek


po důkladném proschnutí kartonové bočnice a hranolu sestavení podvozku

Obrázek Obrázek


potom nasledovalo přilepení nárazníku k rámu a nosníku centrální roury

Obrázek

omluvte kvalitu fotek foceno v noci

budou nasledovat diferenciály a chtěl bych se zeptat zkušenějších co použít na poloosy drát nebo špejle co je lepší děkuji Křemílek . Kritiku beru toto je pro mě nové odvětví pro dnešek je to všechno
Uživatelský avatar
PISTA SK
Příspěvky: 86
Registrován: sob 4.1.2014 23:47

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od PISTA SK »

Ahoj :-) Niesom skusenejsi ale ak nebuudes upravovat poloosy na pohyblive tak by som urcite
pouzil drot. Mozes ho potom mierne vyhnut a urobit male podseknutie polonaprav do V. Nech sa dari ;-)
Uživatelský avatar
VašekS
Příspěvky: 985
Registrován: úte 9.10.2012 19:22
Bydliště: Písek

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od VašekS »

Tak vítej v této sekci.
Hlavně nechvátej. Na poloosy, jak píše PISTA, Ti doporučuji svářecí drát 1,5mm.
S podkosením polonáprav ale tady opatrně, Tatra je docela dost naložená. :) ;)
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

Ahoj Vašku děkuji chvátat určitě nebudu pudu pěkně podle návodu pomalinku a podkosení náprav ještě uvidím a chtěl bych se zeptat retušovat vnitřek diferáku nebo se nato vykašlat. děkuji
Uživatelský avatar
VašekS
Příspěvky: 985
Registrován: úte 9.10.2012 19:22
Bydliště: Písek

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od VašekS »

Vnitřky diferáků, tedy správně rozvodovek, neretušuj. Není tam vidět.
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

Máme tady dvě rozvodovky přední

Obrázek
2015-09-13







na te fotce je to hrozne ale ve skutečnosti to je celkem pěkné fotak je nepřítel
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

Ahoj kolegové modeláři jsem tu s postupem na PMS hotové zadní rozvodovky z manžetami přilepeny na rám osy dělány ze svařovacího drátu průměru 1,5 mm krásně se sním pracuje děkuji klukům co mi poradily.
Obrázek Obrázek
2015-09-20
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

Pak přišly na řadu disky kol a homokinetický kloub bohužel ten sem za¨poměl z dokumentovat a s poměl si nato jsem měl disky nalepeny na rámu zde foto celého dokončeného rámu. stavy se to velice dobře na větší problém jsem nenarazil posuďte samy

Obrázek







to je z postupu prací na modelu vše pokračovaní bude sestupnou převodovko a hlavní převodovka bude následovat
tak dobrou noc kolegové a hodnoťte mě kritika se přijímá Křemílek
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

ahoj kamarádi Tatra měla měla havarii a na kluzkém stole spadla a pád nedopadl dobře a já na ni šlápnul a přejel ji židli oběti ve voze nastěstí v době šlapnuti nebyli žádné ale nesmutněme noví výtisk už je na cestě takže chvilenečku strpení než se vyhrábnu z rámu spátky ke kabině ke kabině tot všechno
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

prosim o smazáni tohoto vlákna začinam stavět od znova
Uživatelský avatar
JakubSDK
Příspěvky: 1663
Registrován: stř 5.6.2013 15:44
Bydliště: Nymburk

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od JakubSDK »

Škoda mazat Křemílku, pokračuj směle v tomto vlákně, ač začínáš znova ;)

Ať se ti daří Jakub.
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

začínám znova nárazníkem zítra přidám fotky ps: pro kubu čim mam vyrazit kolečka z folie na zaskleni světel poraďte?
Uživatelský avatar
JakubSDK
Příspěvky: 1663
Registrován: stř 5.6.2013 15:44
Bydliště: Nymburk

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od JakubSDK »

Ahoj, tak paráda, že pokračuješ.
No a z fólie to můžeš vystříhnout třeba nůžkama ;) já si u 815ky vystříhl jen čtverečky, které mi zakryly otvor a přilepil. Ale ostatní můžou mít jinou techniku 8-)

Jakub.
Uživatelský avatar
křemilek
Příspěvky: 114
Registrován: pon 25.2.2013 19:03
Bydliště: Brumov.Bylnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od křemilek »

ty čtverečky myslíš nalepit na ty kolečka na díle 1b chápu to dobře, a do těch otvoru půjdu ty paraboly ?
Obrázek
Uživatelský avatar
JakubSDK
Příspěvky: 1663
Registrován: stř 5.6.2013 15:44
Bydliště: Nymburk

Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1

Příspěvek od JakubSDK »

Ahoj,
nevim jak to ma pmska ale u S3 jsem to udelal tak, ze vyrezane otvory svetel jsem zevnitr podlepil folii a na tu jsem pote nalepil vytvarovane paraboly ;) Ale muzes pockat, co na to ostatni, treba to delaji jinak :)

Jakub.
Odpovědět

Zpět na „Vojenská technika“