Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1:32/
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1:32/
Ahoj kolegové modeláři,chtěl bych se s vámi podělit o stavbu Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem. Od vydavatele RW. Je to můj první model od tohoto vydavatele a co do složitosti, nevím co od tohoto modelu čekat za zákeřnosti. Doposud jsem se věnoval architektuře.
Základní technické údaje
Únosnost mostu: 20 t, 60 t a po úpravě i 80 t
Maximální délka mostu z 1 soupravy: 382 m - 20 t nebo 227 m - 60 t
Dovolená zatížitelnost: 20, 40, 60 nebo 80 t
Šířka vozovky mostu: 3,29 m - 20 t, 6,5 m - 60 t
Maximální délka přívozového soulodí: 53 m
Maximální únosnost soulodí: 150 t
Šířka vozovky na soulodí: 6,5 m
náhled na obal originálu vystřihovánky
začal jsem podle návodu rámem Tatry zde jsem použil smrkový nosník 2x8 mm a 0,5 karton lepeno kanaooném a pevnost je znát bylo to promě to nejhorší bal sem se zkrocení a obavy byly zbytečné děkuji Vaškovy S. za doporučeni postupu
po důkladném proschnutí kartonové bočnice a hranolu sestavení podvozku
potom nasledovalo přilepení nárazníku k rámu a nosníku centrální roury
omluvte kvalitu fotek foceno v noci
budou nasledovat diferenciály a chtěl bych se zeptat zkušenějších co použít na poloosy drát nebo špejle co je lepší děkuji Křemílek . Kritiku beru toto je pro mě nové odvětví pro dnešek je to všechno
Základní technické údaje
Únosnost mostu: 20 t, 60 t a po úpravě i 80 t
Maximální délka mostu z 1 soupravy: 382 m - 20 t nebo 227 m - 60 t
Dovolená zatížitelnost: 20, 40, 60 nebo 80 t
Šířka vozovky mostu: 3,29 m - 20 t, 6,5 m - 60 t
Maximální délka přívozového soulodí: 53 m
Maximální únosnost soulodí: 150 t
Šířka vozovky na soulodí: 6,5 m
náhled na obal originálu vystřihovánky
začal jsem podle návodu rámem Tatry zde jsem použil smrkový nosník 2x8 mm a 0,5 karton lepeno kanaooném a pevnost je znát bylo to promě to nejhorší bal sem se zkrocení a obavy byly zbytečné děkuji Vaškovy S. za doporučeni postupu
po důkladném proschnutí kartonové bočnice a hranolu sestavení podvozku
potom nasledovalo přilepení nárazníku k rámu a nosníku centrální roury
omluvte kvalitu fotek foceno v noci
budou nasledovat diferenciály a chtěl bych se zeptat zkušenějších co použít na poloosy drát nebo špejle co je lepší děkuji Křemílek . Kritiku beru toto je pro mě nové odvětví pro dnešek je to všechno
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Ahoj Niesom skusenejsi ale ak nebuudes upravovat poloosy na pohyblive tak by som urcite
pouzil drot. Mozes ho potom mierne vyhnut a urobit male podseknutie polonaprav do V. Nech sa dari
pouzil drot. Mozes ho potom mierne vyhnut a urobit male podseknutie polonaprav do V. Nech sa dari
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Tak vítej v této sekci.
Hlavně nechvátej. Na poloosy, jak píše PISTA, Ti doporučuji svářecí drát 1,5mm.
S podkosením polonáprav ale tady opatrně, Tatra je docela dost naložená.
Hlavně nechvátej. Na poloosy, jak píše PISTA, Ti doporučuji svářecí drát 1,5mm.
S podkosením polonáprav ale tady opatrně, Tatra je docela dost naložená.
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Ahoj Vašku děkuji chvátat určitě nebudu pudu pěkně podle návodu pomalinku a podkosení náprav ještě uvidím a chtěl bych se zeptat retušovat vnitřek diferáku nebo se nato vykašlat. děkuji
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Vnitřky diferáků, tedy správně rozvodovek, neretušuj. Není tam vidět.
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Pak přišly na řadu disky kol a homokinetický kloub bohužel ten sem za¨poměl z dokumentovat a s poměl si nato jsem měl disky nalepeny na rámu zde foto celého dokončeného rámu. stavy se to velice dobře na větší problém jsem nenarazil posuďte samy
to je z postupu prací na modelu vše pokračovaní bude sestupnou převodovko a hlavní převodovka bude následovat
tak dobrou noc kolegové a hodnoťte mě kritika se přijímá Křemílek
to je z postupu prací na modelu vše pokračovaní bude sestupnou převodovko a hlavní převodovka bude následovat
tak dobrou noc kolegové a hodnoťte mě kritika se přijímá Křemílek
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
ahoj kamarádi Tatra měla měla havarii a na kluzkém stole spadla a pád nedopadl dobře a já na ni šlápnul a přejel ji židli oběti ve voze nastěstí v době šlapnuti nebyli žádné ale nesmutněme noví výtisk už je na cestě takže chvilenečku strpení než se vyhrábnu z rámu spátky ke kabině ke kabině tot všechno
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
prosim o smazáni tohoto vlákna začinam stavět od znova
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Škoda mazat Křemílku, pokračuj směle v tomto vlákně, ač začínáš znova
Ať se ti daří Jakub.
Ať se ti daří Jakub.
- křemilek
- Příspěvky: 114
- Registrován: pon 25.2.2013 19:03
- Bydliště: Brumov.Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
začínám znova nárazníkem zítra přidám fotky ps: pro kubu čim mam vyrazit kolečka z folie na zaskleni světel poraďte?
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Ahoj, tak paráda, že pokračuješ.
No a z fólie to můžeš vystříhnout třeba nůžkama já si u 815ky vystříhl jen čtverečky, které mi zakryly otvor a přilepil. Ale ostatní můžou mít jinou techniku
Jakub.
No a z fólie to můžeš vystříhnout třeba nůžkama já si u 815ky vystříhl jen čtverečky, které mi zakryly otvor a přilepil. Ale ostatní můžou mít jinou techniku
Jakub.
Re: Tatry 815 PMS s radlicí BZ-T815 a břehovým dílem /RW/ /1
Ahoj,
nevim jak to ma pmska ale u S3 jsem to udelal tak, ze vyrezane otvory svetel jsem zevnitr podlepil folii a na tu jsem pote nalepil vytvarovane paraboly Ale muzes pockat, co na to ostatni, treba to delaji jinak
Jakub.
nevim jak to ma pmska ale u S3 jsem to udelal tak, ze vyrezane otvory svetel jsem zevnitr podlepil folii a na tu jsem pote nalepil vytvarovane paraboly Ale muzes pockat, co na to ostatni, treba to delaji jinak
Jakub.