Stránka 6 z 9
Re: Orlik
Napsal: čtv 23.4.2015 18:10
od weselan
Jeden ventilátor
Re: Orlik
Napsal: sob 20.6.2015 4:28
od weselan
Již brzy v prodeji
Re: Orlik
Napsal: sob 22.8.2015 19:04
od Roman V.
Re: Orlik
Napsal: sob 3.10.2015 22:39
od JoseFxx
Právě v prodeji, netřeba komentovat.
K modelu jsou dostání i lasery.
Re: Orlik
Napsal: pon 23.11.2015 8:28
od Jirka Z.
Včera se oficiálně objevila informace o těchto novinkách, minimálně Kaman byl k dostání už v sobotu v Neratovicích.
Re: Orlik
Napsal: sob 30.4.2016 10:09
od Jirka Z.
Re: Orlik
Napsal: sob 30.4.2016 12:40
od Ivan.Šimeček
Ta vlaková souprava (pokud to opravdu souprava je) a ten Lotus by mě docela zajímaly.Kdy to bude k mání , cena apod.
Re: Orlik
Napsal: sob 30.4.2016 12:48
od Jirka
Modely jsou už u Orlíku v e-shopu dostupné, tak se dá předpokládat, že je p.Gora a spol dovezou na nejbližší akci, které se zúčastní
.
Více zde:
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sklep.orlik-models.pl/index.php? ... ts_id=5873" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Orlik
Napsal: sob 30.4.2016 17:51
od Ivan.Šimeček
Super,díky za info.Ten Lotus zatím vypadá docela dobře.
Re: Orlik
Napsal: sob 30.4.2016 19:59
od Schumy.0003
Ivane tu soupravu mám, sice není celá, jsou tam tři vagony
Re: Orlik
Napsal: ned 1.5.2016 16:27
od hank
Schumy.0003: Což se dá jednoduše napravit spojením dvou stejných třídílných polovin (model obsahuje jednu tu polovinu) do jedné kompletní 6dílné jednotky. Koncepce podvozků je totiž taková, že každá třídílná polovina jednotky sedí na dvou normálních hnacích a dvou Jakobsových běžných podvozcích. Tzn., že uspořádání náprav je Bo'2'2'Bo'+Bo'2'2'Bo. Ale pozor na to, v H0 bude celá 6dílná jednotka dlouhá cca 130 cm.
Edit: Ještě k tomu dodám, že různé polské železniční společnosti (a taky jedna italská) jich od r. 2012 objednaly už 101 ks ve variantách dlouhých od 2 do 6 článků (takže ze dvou výtisků modelu lze zkombinovat několik možných variant, viz tady
https://pl.wikipedia.org/wiki/Newag_Impuls#Wersje" onclick="window.open(this.href);return false;) a že 5dílná jednotka 45WE je od r. 2015 držitelkou železničního rychlostního rekordu mezi vozidly 100% polské výroby v hodnotě 225 km/h. (Podobný rekord mezi československými vozidly drží dnes už muzejní lokomotiva 124.601 už od r. 1972, a to 219 km/h. Pendolino sice dosáhlo mezi Brnem a Břeclaví 237 km/h, ale to není vozidlo české ani československé výroby...)
Re: Orlik
Napsal: ned 1.5.2016 21:31
od Schumy.0003
Teda, a já to chci zvětšit na A3
Re: Orlik
Napsal: pon 2.5.2016 20:23
od bedatruhlar
Nejni to zbytečně malý?
Re: Orlik
Napsal: úte 3.5.2016 16:54
od Schumy.0003
je...
1:30 idealní
Re: Orlik
Napsal: stř 3.8.2016 7:52
od Jirka Z.