PK Graphica (PKG)
Moderátor: Vojta Č.
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: PK Graphica (PKG)
Krásný model
Re: PK Graphica (PKG)
Moc pěkný model, už se na něj těším.
Re: PK Graphica (PKG)
Zajímało by mně, jestli ten interiér bude pasovat do dříve vydaných T111...
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: sob 21.1.2012 15:25
- Bydliště: Slezsko
Re: PK Graphica (PKG)
já myslím že se kabina nezměnila...
Re: PK Graphica (PKG)
po konzultaci s panem Knotkem přináším informaci ohledně případného použití interiéru do již vydaných modelů
Díly interiéru půjdou použít do již vydaných modelů . Samozřejmě bude to vyžadovat aby si modelář dané díly
" uzpůsobil "
Díly interiéru půjdou použít do již vydaných modelů . Samozřejmě bude to vyžadovat aby si modelář dané díly
" uzpůsobil "
Re: PK Graphica (PKG)
Jasná zpráva - dobrá zpráva!
Díky.
Díky.
Re: PK Graphica (PKG)
Super, tak toto sú vynikajúce správy Na tento model sa veľmi teším A hlavne sa mi konečne oplatilo počkať s lepením predošlých dvoch modelov
Re: PK Graphica (PKG)
Škoda, že se nic takového ani nevyrábělo. A nebo, že by to byla Tatra 111S jak uvádí vydavatelství v e-shopu? Počkat, ale ta vypadá také jinak... Hmm no co, příště že by jsme zkusili trefit aspoň název? Když už ne předlohu?petersen píše:Jednostranný sklápěč T 111
Re: PK Graphica (PKG)
Ahoj
koukal jsem na googlu a podobná tatrovka se vyráběla.
koukal jsem na googlu a podobná tatrovka se vyráběla.
Re: PK Graphica (PKG)
...a tohle je teda luft?
Re: PK Graphica (PKG)
Ne, to je Tatra 111 S2 - třístaranně sklopná celokovová korba, dva písty, zkrácený rozvor, možná byla plechová i dřevěná kabina potažená plechem.
Re: PK Graphica (PKG)
Ahoj všichni.
Nevíte prosím někdo jestli je funkční tenhle obchod? http://www.pkgraphica.eshop-zdarma.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Před 3t jsem si něco objednal a nic stále nic. Přišel obratem potvrzovací email, ale to je tak vše.
Díky za případnou odpověď.
Nevíte prosím někdo jestli je funkční tenhle obchod? http://www.pkgraphica.eshop-zdarma.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Před 3t jsem si něco objednal a nic stále nic. Přišel obratem potvrzovací email, ale to je tak vše.
Díky za případnou odpověď.
Re: PK Graphica (PKG)
Já jsem naposledy kupoval z e-shopu PKG novou 111 a přišlo to bez problémů, ale už si nevzpomenu jak jsem dlouho na ni čekal. Ono to dorazí, dej jim ještě čas a nebo jim písni.
Re: PK Graphica (PKG)
na vacsine eshopoch je potvrdzovaci email automaticky nastaveny, ja by som im napisal alebo zavolal...
Re: PK Graphica (PKG)
Zaujala mě tady ta diskuze nad tím, že se nikdy nic takového nevyrábělo. Já sem trošku hledal a našel jsem tento dokument:
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... vNmxLz4zPw" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam jsem se dočetl následující:
• Tatra 111 S – třístranný sklápěč, rozměry
8220×2500×2580 mm, ložná plocha 4740×2350
mm, světlá výška 270 mm, hmotnost 9250 kg,
nosnost 10 240 kg. Kabina s dřevěným rámem
a venkovním oplechováním měla pozitivní sklon
předního okna, korba s rozměry 4740×2350 mm
byla též dřevěná, oplechovaná. Vyráběl se od
konce roku 1952. Náklad hmotnosti 10 000 kg
sklopí za 90 sekund.
• Tatra 111 S2– jednostranný sklápěč (dozadu)
s rozvorem zkráceným o 350 mm na 3825 mm.
Rozměry 7430×2500×2570 mm, světlá výška 270
mm, ložná plocha 3940×2340 mm, hmotnost
9460 kg, nosnost 10 240 kg. Vozidlo bylo představeno na veletrhu v Brně na podzim 1956
a plně naloženou celokovovou korbu vyklopilo
za 15 sekund.
A podle fotek co jsem našel, celkem si to odpovídá. Ale mělo být teda správně uvedeno, že se jedná o S2, ne o verzi S. Případně mě napadá varianta, že je to verze S, tedy třístranně sklápěná, ale autorovi se nechtělo hrát s držáky korby tak, aby odpovídali skutečnosti a usnadnil to nejen sobě, ale i méně zkušeným modelářům.
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... vNmxLz4zPw" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam jsem se dočetl následující:
• Tatra 111 S – třístranný sklápěč, rozměry
8220×2500×2580 mm, ložná plocha 4740×2350
mm, světlá výška 270 mm, hmotnost 9250 kg,
nosnost 10 240 kg. Kabina s dřevěným rámem
a venkovním oplechováním měla pozitivní sklon
předního okna, korba s rozměry 4740×2350 mm
byla též dřevěná, oplechovaná. Vyráběl se od
konce roku 1952. Náklad hmotnosti 10 000 kg
sklopí za 90 sekund.
• Tatra 111 S2– jednostranný sklápěč (dozadu)
s rozvorem zkráceným o 350 mm na 3825 mm.
Rozměry 7430×2500×2570 mm, světlá výška 270
mm, ložná plocha 3940×2340 mm, hmotnost
9460 kg, nosnost 10 240 kg. Vozidlo bylo představeno na veletrhu v Brně na podzim 1956
a plně naloženou celokovovou korbu vyklopilo
za 15 sekund.
A podle fotek co jsem našel, celkem si to odpovídá. Ale mělo být teda správně uvedeno, že se jedná o S2, ne o verzi S. Případně mě napadá varianta, že je to verze S, tedy třístranně sklápěná, ale autorovi se nechtělo hrát s držáky korby tak, aby odpovídali skutečnosti a usnadnil to nejen sobě, ale i méně zkušeným modelářům.