VIMOS
Moderátor: Vojta Č.
Re: VIMOS
jasně. Ty nechodíš ke mě na web?
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: VIMOS
Spida má pravdu, interiéry v prodeji jsou a nejlépe bude dotázat se tam. Doufám, že nějaké Vzpomínky na Afriku ještě v následujících dvou letech budou, by´t nyní se věnuji naplno projektu zcela odlišnému...
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Buggyra "Big Boy" 2013 / David Vršecký / 1:32
Dobrý den,
jak bylo již předesláno v jiné sekci tohoto fóra, rozbíhá se na veletrhu Model Hobby prodej nového modelu Vimos. S modelem jste se již mohli setkat na Czech Truck Prix v Mostě. Je to zároveň první model závodního tahače v měítku 1:32, který u nás vychází po 12 letech od vydání mojí Tatry Jamal Evo II žluté barvy. Na model Hobby můžete pro zajímavost vidět i další závodní tahače z té doby, které jsem nestihl nebo nedokázal vydat – Buggyra SRT (třeba i v úpravě pro dnešního rivala Albaceteho!) nebo další dvě generace Tatry SRT (Matějovský, Lacko). To jsem ale odbočil. Buggyra je pro mne prvním modelem, jehož konstrukci jsem prvotně od počátku zpracovával ve 3D a hodně věcí mi to usnadnilo. Dnes již mám ve 3D téměř dokreslené další tři dakarské speciály...
Buggyra "Big Boy 2013" – David Vršecký
Měřítko: 1:32
Počet dílů: 585
Rozsah: 5 listů A4
Tisk: ofset
Možnosti: možno postavit ve variantě s interiérem nebo bez
Existence comfort packů: ANO
Cena: 150,- Kč
Specifickým prvkem , který může budit jisté diskuse, je tvarování předních blatníků, které možná fotka nevyhnala tak pěkně, jak to vypadá ve skutečnosti. Spíše je to kvůli tomu, že jde o bílý blatník. Pokud se budu někdy zabývat tmavými verzemi, vyjde to ještě lépe. Posoudit to můžete právě v Letňanech...
Comfortpacky:
K modelu existuje comfortpack, kterých mám nyní jen 80 kusů, zbytek se ještě dovyrobí.
- díly ze strojní lepenky tloušťky 1,5 mm k výrobě příhradového rámu podvozku, které byste jinak museli z lepenky vyřezávat
- jemnou mřížku do masky
- jemnou mřížku do nárazníku
- jemné mřížky do bočnic kapotáže
- dvojice stěračů
- síťky do bočních oken
- potištěné čelní sklo a boční skla (hlavní bannery čelního skla jsem však raději nechal ve vystřihovánce a budou papírové, aby tam sklo lépe zapadlo
Doufám, že se Buggyra bude líbit a přestože nyní dělám znovu na dakarských projektech, v příštím roce se k okruhovým truckům zase vrátím....
V Letňanech prodává Spida, se mnou se budete moci setkat opět až v Neratovicích. V Letňanech nebudou ještě v prodeji dovýroby comfortpacků na starší modely, protože se jejich výroba trochu zdržela a stále čekám na skla. V Neratovicích i mezitím však už k dispozici budou.
jak bylo již předesláno v jiné sekci tohoto fóra, rozbíhá se na veletrhu Model Hobby prodej nového modelu Vimos. S modelem jste se již mohli setkat na Czech Truck Prix v Mostě. Je to zároveň první model závodního tahače v měítku 1:32, který u nás vychází po 12 letech od vydání mojí Tatry Jamal Evo II žluté barvy. Na model Hobby můžete pro zajímavost vidět i další závodní tahače z té doby, které jsem nestihl nebo nedokázal vydat – Buggyra SRT (třeba i v úpravě pro dnešního rivala Albaceteho!) nebo další dvě generace Tatry SRT (Matějovský, Lacko). To jsem ale odbočil. Buggyra je pro mne prvním modelem, jehož konstrukci jsem prvotně od počátku zpracovával ve 3D a hodně věcí mi to usnadnilo. Dnes již mám ve 3D téměř dokreslené další tři dakarské speciály...
Buggyra "Big Boy 2013" – David Vršecký
Měřítko: 1:32
Počet dílů: 585
Rozsah: 5 listů A4
Tisk: ofset
Možnosti: možno postavit ve variantě s interiérem nebo bez
Existence comfort packů: ANO
Cena: 150,- Kč
Specifickým prvkem , který může budit jisté diskuse, je tvarování předních blatníků, které možná fotka nevyhnala tak pěkně, jak to vypadá ve skutečnosti. Spíše je to kvůli tomu, že jde o bílý blatník. Pokud se budu někdy zabývat tmavými verzemi, vyjde to ještě lépe. Posoudit to můžete právě v Letňanech...
Comfortpacky:
K modelu existuje comfortpack, kterých mám nyní jen 80 kusů, zbytek se ještě dovyrobí.
- díly ze strojní lepenky tloušťky 1,5 mm k výrobě příhradového rámu podvozku, které byste jinak museli z lepenky vyřezávat
- jemnou mřížku do masky
- jemnou mřížku do nárazníku
- jemné mřížky do bočnic kapotáže
- dvojice stěračů
- síťky do bočních oken
- potištěné čelní sklo a boční skla (hlavní bannery čelního skla jsem však raději nechal ve vystřihovánce a budou papírové, aby tam sklo lépe zapadlo
Doufám, že se Buggyra bude líbit a přestože nyní dělám znovu na dakarských projektech, v příštím roce se k okruhovým truckům zase vrátím....
V Letňanech prodává Spida, se mnou se budete moci setkat opět až v Neratovicích. V Letňanech nebudou ještě v prodeji dovýroby comfortpacků na starší modely, protože se jejich výroba trochu zdržela a stále čekám na skla. V Neratovicích i mezitím však už k dispozici budou.
Re: Buggyra "Big Boy" 2013 / David Vršecký / 1:32
Krásný tahač. Přední nárazník má hodně nízko. Za jeho světlou výšku by se nestydělo leckteré auto spojené se závodním okruhem. Bral bych to jako zvýraznění detailu, protože z fotky skutečného vozidla mi vyplívá stejná výška "lízátka", jako u bočnic mezi přední a zadní nápravou...
To nic nemění na oživení produkce českých papírových vydavatelů. Okruhový tahač tu dlouho nebyl.... takže se stavím do fronty na model.
To nic nemění na oživení produkce českých papírových vydavatelů. Okruhový tahač tu dlouho nebyl.... takže se stavím do fronty na model.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: VIMOS
Uvažoval jsem o ní, ale zatím to nevypadá, ač problém by to nebyl... Přesto se tu však ještě jedna, vlastně dvě (na výběr) barevné modifikace chystají...
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: VIMOS
vendy souhlasím, taky si ji přeju.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: VIMOS
Dobrý den,
na Papírovém jaru Chodov se opět uvidíme. Prezentovat se budu se dvěma novinkami, které vám představím v průběhu příštího týdne. Jejich prodej odstartuje právě tam.
na Papírovém jaru Chodov se opět uvidíme. Prezentovat se budu se dvěma novinkami, které vám představím v průběhu příštího týdne. Jejich prodej odstartuje právě tam.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: VIMOS
Dobrý den,
Na akci Papírové jaro na Chodově budou mít premiéru dva mé nové modely:
Model č. 23
LIAZ 19.32 VK (Marek Spáčil, Dakar 2009)
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 780
Tisk: digitální technologie NET
Rozsah: 6,2 listu A4, celkem 8 listů A4
Model je možno postavit ve verzi s interiérem nebo bez
Cena: 170,- Kč
Tenhle model na fotkách jste na tomto fóru už mohli vidět. Postavil jsem ho v roce 2009 a protože jsem v tu dobu už byl rozhodnutý modely nevydávat, měl jsem za to, že práce skončila. Nakonec jsem se rozhodl model vydat. Jenže proti verzi, kterou vidíte na fotkách, se dost změnil.
Návodná kresba už vznikala ve 3D a tou dobou byly již nakreslené kabiny současných liazů KM Racingu. Protože jsem s původní kabinou stejně nebyl úplně spokojený, rozkreslil jsem pro tento model úplně novou, to samé potkalo i nárazník a sestupný převod. Nová kabina bude tvarově o hodně reálnější a bude takto použita i na všech dalších připravovaných liazkách. Změny proběhly i na motoru. Ostatní části byly zpřesněny s tím, jak 3D odhaloval některé záludnosti.
Poprvé na mém modelu je použito stínování plachty od Jana Rükra – věřím, že s tímto prvkem se vám model bude líbit ještě více (snímek níže). Dezény se hodí z nabídky Tea klasické pirellky jako u dřívějších modelů )stačí 4 kusy), laserem pálené díly tu nejsou. Okna jako doplňkový sortiment v prodeji nebudou, ty dvě drobné reklamy si můžete nalepit z vystřihovánky.
Model č. 24
Buggyra MK-R 08, MK-R 09 (David Vršecký 2008 / Markus Bösiger 2009)
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 580
Rozsah: 6,2 listu A4, celkem 8 listů A4
Model je možno sestavit s interiérem nebo bez
Cena: 170,- Kč
Jedná se o dvojmodel. Modelář si musí vybrat verzi, kterou si přeje zpracovat, buď David, nebo Markus, buď modrá, nebo černá. Model je jinak stavebně stejný a detailů, kterým se liší od vloni vydané verze 2013, je až překvapivě mnoho! Pro zájemce o obě verze – k tomu je potřeba mít stavebnice dvě.
K modelu bude k dispozici sada laserových doplňků, zahrnující:
Lepenkové díly příhradového rámu
Síťky do bočních kapotáží
Síťky do přední masky verze Bösiger
Mřížku přední masky verze Vršecký
Síťku do předního nárazníku
Síťky do oken
Okno pro verzi Bösiger (na bočních sklech v těch letech zrovna jmenovky nebyly a v roce 2008 nebylo povinné číslo na čelní svislé stěně vozu, v roce 2009 už ano)
Cena laserových doplňků je 100,- Kč.
Protože mám v tuto dobu rozpracováno hned 6 dalších modelů, nějakou dobu se po Praze neuvidíme, ale rád bych na některých ze zmíněných šesti spolupracoval s betatestery, dáte-li mi o sobě vědět. Nicméně ty nejbližší kousky budou velmi atraktivní, zrovna vybarvuju podvozky a už teď je mi líto, ž to bude stavět někdo za mě...
Budu se těšit na setkání na Chodově. Prodej novinek začne právě tam.
Na akci Papírové jaro na Chodově budou mít premiéru dva mé nové modely:
Model č. 23
LIAZ 19.32 VK (Marek Spáčil, Dakar 2009)
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 780
Tisk: digitální technologie NET
Rozsah: 6,2 listu A4, celkem 8 listů A4
Model je možno postavit ve verzi s interiérem nebo bez
Cena: 170,- Kč
Tenhle model na fotkách jste na tomto fóru už mohli vidět. Postavil jsem ho v roce 2009 a protože jsem v tu dobu už byl rozhodnutý modely nevydávat, měl jsem za to, že práce skončila. Nakonec jsem se rozhodl model vydat. Jenže proti verzi, kterou vidíte na fotkách, se dost změnil.
Návodná kresba už vznikala ve 3D a tou dobou byly již nakreslené kabiny současných liazů KM Racingu. Protože jsem s původní kabinou stejně nebyl úplně spokojený, rozkreslil jsem pro tento model úplně novou, to samé potkalo i nárazník a sestupný převod. Nová kabina bude tvarově o hodně reálnější a bude takto použita i na všech dalších připravovaných liazkách. Změny proběhly i na motoru. Ostatní části byly zpřesněny s tím, jak 3D odhaloval některé záludnosti.
Poprvé na mém modelu je použito stínování plachty od Jana Rükra – věřím, že s tímto prvkem se vám model bude líbit ještě více (snímek níže). Dezény se hodí z nabídky Tea klasické pirellky jako u dřívějších modelů )stačí 4 kusy), laserem pálené díly tu nejsou. Okna jako doplňkový sortiment v prodeji nebudou, ty dvě drobné reklamy si můžete nalepit z vystřihovánky.
Model č. 24
Buggyra MK-R 08, MK-R 09 (David Vršecký 2008 / Markus Bösiger 2009)
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 580
Rozsah: 6,2 listu A4, celkem 8 listů A4
Model je možno sestavit s interiérem nebo bez
Cena: 170,- Kč
Jedná se o dvojmodel. Modelář si musí vybrat verzi, kterou si přeje zpracovat, buď David, nebo Markus, buď modrá, nebo černá. Model je jinak stavebně stejný a detailů, kterým se liší od vloni vydané verze 2013, je až překvapivě mnoho! Pro zájemce o obě verze – k tomu je potřeba mít stavebnice dvě.
K modelu bude k dispozici sada laserových doplňků, zahrnující:
Lepenkové díly příhradového rámu
Síťky do bočních kapotáží
Síťky do přední masky verze Bösiger
Mřížku přední masky verze Vršecký
Síťku do předního nárazníku
Síťky do oken
Okno pro verzi Bösiger (na bočních sklech v těch letech zrovna jmenovky nebyly a v roce 2008 nebylo povinné číslo na čelní svislé stěně vozu, v roce 2009 už ano)
Cena laserových doplňků je 100,- Kč.
Protože mám v tuto dobu rozpracováno hned 6 dalších modelů, nějakou dobu se po Praze neuvidíme, ale rád bych na některých ze zmíněných šesti spolupracoval s betatestery, dáte-li mi o sobě vědět. Nicméně ty nejbližší kousky budou velmi atraktivní, zrovna vybarvuju podvozky a už teď je mi líto, ž to bude stavět někdo za mě...
Budu se těšit na setkání na Chodově. Prodej novinek začne právě tam.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 5.2.2012 21:07
Re: VIMOS
Dobrý den,
po 3 letech se Vimos vrací na scénu dvojicí nových vystřihovánek - jak jinak než dakarských trucků. Oba lze samozřejmě stavět s interiérem nebo bez něj.
Model č. 25: Tatra 158 Phoenix (Buggyra Racing) - Dakar 2017
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 815
Rozsah: 9 tiskových stran A4
Tisk: digitální technologie NET
Cena: 215,- Kč
Sešit obsahuje hned dvě předlohy najednou - je možné si z něj postavit vůz č. 508 (Martin Kolomý, René Kilián, David Kilián), nebo vůz č. 503 (Aleš Loprais, Jan Tománek, Jiří Stross). Zájemci o oba vozy musejí mít vystřihovánky dvě. Obě varianty se kromě použitých reklam liší provedením sání a přední částí nástavby, jinak je vůz v podstatě stejný - při výběru varianty tedy bude rozhodovat spíše osobní preference daného pilota ze strany konkrétního modeláře.
Model č. 26: Tatra 158 Phoenix - Dakar 2014-2015
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 740
Rozsah: 9 tiskových stran A4
Tisk: digitální technologie NET
Cena: 215,- Kč
Model prvního závodního Phoenixu je ztvárněn opět ve dvou variantních verzích, obě jsou stavebně shodné, jedná se o verze s tzv. nízkým provedením nárazníku z let 2014-2015. Jednalo se o první závodní verzi Phoenixu, byla původně postavena pro holandský tým Dakar Team Holland. Tato oranžová verze je předlohou pro auto z Dakaru 2014. Variantně je možno postavit vůz z Dakaru 2015, kdy startoval v barvách týmu Riwald Dakar Team. Obě verze jsou konstrukčně stejné, barevně se však významně odlišují.
DODÁVÁM, ŽE K MODELŮM BUDOU EXISTOVAT DOPLŇKOVÉ COMFORTPACKY. OBDRŽÍM JE AŽ POČÁTKEM TÝDNE, HNED NÁSLEDNĚ JE ZDE PŘEDSTAVÍM.
po 3 letech se Vimos vrací na scénu dvojicí nových vystřihovánek - jak jinak než dakarských trucků. Oba lze samozřejmě stavět s interiérem nebo bez něj.
Model č. 25: Tatra 158 Phoenix (Buggyra Racing) - Dakar 2017
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 815
Rozsah: 9 tiskových stran A4
Tisk: digitální technologie NET
Cena: 215,- Kč
Sešit obsahuje hned dvě předlohy najednou - je možné si z něj postavit vůz č. 508 (Martin Kolomý, René Kilián, David Kilián), nebo vůz č. 503 (Aleš Loprais, Jan Tománek, Jiří Stross). Zájemci o oba vozy musejí mít vystřihovánky dvě. Obě varianty se kromě použitých reklam liší provedením sání a přední částí nástavby, jinak je vůz v podstatě stejný - při výběru varianty tedy bude rozhodovat spíše osobní preference daného pilota ze strany konkrétního modeláře.
Model č. 26: Tatra 158 Phoenix - Dakar 2014-2015
Měřítko: 1:32
Počet dílů: cca 740
Rozsah: 9 tiskových stran A4
Tisk: digitální technologie NET
Cena: 215,- Kč
Model prvního závodního Phoenixu je ztvárněn opět ve dvou variantních verzích, obě jsou stavebně shodné, jedná se o verze s tzv. nízkým provedením nárazníku z let 2014-2015. Jednalo se o první závodní verzi Phoenixu, byla původně postavena pro holandský tým Dakar Team Holland. Tato oranžová verze je předlohou pro auto z Dakaru 2014. Variantně je možno postavit vůz z Dakaru 2015, kdy startoval v barvách týmu Riwald Dakar Team. Obě verze jsou konstrukčně stejné, barevně se však významně odlišují.
DODÁVÁM, ŽE K MODELŮM BUDOU EXISTOVAT DOPLŇKOVÉ COMFORTPACKY. OBDRŽÍM JE AŽ POČÁTKEM TÝDNE, HNED NÁSLEDNĚ JE ZDE PŘEDSTAVÍM.