RipperWorks

Moderátor: Vojta Č.

Odpovědět
vojta78
Příspěvky: 855
Registrován: pát 20.1.2012 22:04
Bydliště: Šternberk

Re: RipperWorks

Příspěvek od vojta78 »

Tak tohle by se mělo zarámovat.
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 998
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: RipperWorks

Příspěvek od Tomáš S. »

No a jelikož je papírové modelářství pořád koníčkem a uživit se tím nedá, tak by asi měla tvorba modelů autory aspoň trochu bavit, stejně tak, jako baví modeláře modely stavět.

Pokud to vztáhnu na právě diskutované lokomotivy a na sebe - i pokud bych na to měl čas a podklady, tak bych do toho nešel, protože by mě to prostě nebavilo. Já osobně v tom nevidím motivaci takovou, se jako třeba v tvorbě československé těžké techniky...
Uživatelský avatar
JoskaM
Příspěvky: 1635
Registrován: sob 21.1.2012 9:17
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: RipperWorks

Příspěvek od JoskaM »

A ruku na srdce, kdo když už nejede Kopřivnice, tak aspoň doktor jo. Budu muset nějakou tu jeho hranatou příšeru taky zkusit..
yvan
Příspěvky: 972
Registrován: pát 20.1.2012 23:01

Re: RipperWorks

Příspěvek od yvan »

Komu bylo Tater dost, pro toho bude nová novinka jako dělaná. A krásně kulatá 8-)

Info a fotky na webu RW-71.

Obrázek
Uživatelský avatar
JakubSDK
Příspěvky: 1663
Registrován: stř 5.6.2013 15:44
Bydliště: Nymburk

Re: RipperWorks

Příspěvek od JakubSDK »

Krásná práce pane Doktore, a samozřejmě i betatestera ;) už se na ní těším Jakub.
Pavlis
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 13.4.2017 12:12

Re: RipperWorks

Příspěvek od Pavlis »

Už mám objednáno.U tohodle modelu jsem dlouho neváhal.
Díky doktore za splněný sen,je to jeden z modelů po kterém toužím.
Vrací mě to do dob mládí,kdy jsem se na S 5-ce často vozil při rozvozu uhlí.
Takže ještě jednou děkuji za krásný model.Počítáš i s prodlouženým valníkem?
Uživatelský avatar
Kuba78
Příspěvky: 626
Registrován: úte 3.1.2012 19:27
Bydliště: Doma

Re: RipperWorks

Příspěvek od Kuba78 »

ruzne druhy tater stokrat jinak uz tu mame, nastava usvit vejtrasek? po znich k Turkovi!

btw, autojerab T148 uz mame (pravda, neni to AD080), Cmelak uz taky vysel a nyni - modra S5T je tady, zvedne nekdo hozenou rukavici pro diorama "priletel dratenik ze slovenska"? :-)
jbb
Příspěvky: 199
Registrován: pát 20.1.2012 21:41

Re: RipperWorks

Příspěvek od jbb »

Pavlis píše:.Počítáš i s prodlouženým valníkem?
Díky všem za milá slova. Na fb už zuří debata těch, kteří chtějí další verze a těch, kteří se bojí, že budu vydávat (jen) další verze S5T...
K dlouhému valníku - bude záležet na modelářích, jak se bude S5T líbit - pokud se bude prodávat (aspoň) tak jako tatry, mohou vznikat další verze. Existují čtyři skoro "stejné" modely - krátký valník, dlouhý valník, valník s dvoukabinou a rukou a potom sklápěčka... A teď jde o to, zda-li má smysl (během několika let) vydat tyhle verze, nebo zda-li je to "stejné" a modeláři to neocení...
Uživatelský avatar
Kuba78
Příspěvky: 626
Registrován: úte 3.1.2012 19:27
Bydliště: Doma

Re: RipperWorks

Příspěvek od Kuba78 »

jbb píše: Díky všem za milá slova. Na fb už zuří debata těch, kteří chtějí další verze a těch, kteří se bojí, že budu vydávat (jen) další verze S5T...
K dlouhému valníku - bude záležet na modelářích, jak se bude S5T líbit - pokud se bude prodávat (aspoň) tak jako tatry, mohou vznikat další verze. Existují čtyři skoro "stejné" modely - krátký valník, dlouhý valník, valník s dvoukabinou a rukou a potom sklápěčka... A teď jde o to, zda-li má smysl (během několika let) vydat tyhle verze, nebo zda-li je to "stejné" a modeláři to neocení...
bojis-li se vice valniku za sebou, proloz to zlutou klasikou - autojerabem. mas-li zajem, hned pod barakem mi stavbari zaparkovali krasnou modrozlutou AD 080.. mam naflakat tunu fotek? :)
pells29
Příspěvky: 9
Registrován: pát 20.1.2012 22:11

Re: RipperWorks

Příspěvek od pells29 »

Já už si bohužel modely musím vybírat .jsem ročník 1960 a už bych nestačil vše slepit ale tento model si postavím určitě
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 998
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: RipperWorks

Příspěvek od Tomáš S. »

Kuba78 píše:ruzne druhy tater stokrat jinak uz tu mame, nastava usvit vejtrasek? po znich k Turkovi!

btw, autojerab T148 uz mame (pravda, neni to AD080), Cmelak uz taky vysel a nyni - modra S5T je tady, zvedne nekdo hozenou rukavici pro diorama "priletel dratenik ze slovenska"? :-)
Trošku si dovolím poopravit - sestava scény se "Štefanem" z filmu "Vesničko má středisková" je takováto - valník PV3S pana Pávka, Turkův sklápěč S3 Praga S5T-3 (nebo S5T-2, kdo ví... možná taky verze "Super"), autojeřáb Tatra 138 AB 063.2 a samořjmě Čmelák ;) .
mára
Příspěvky: 207
Registrován: sob 7.1.2012 12:50

Re: RipperWorks

Příspěvek od mára »

jbb píše:
Díky všem za milá slova. Na fb už zuří debata těch, kteří chtějí další verze a těch, kteří se bojí, že budu vydávat (jen) další verze S5T...
K dlouhému valníku - bude záležet na modelářích, jak se bude S5T líbit - pokud se bude prodávat (aspoň) tak jako tatry, mohou vznikat další verze. Existují čtyři skoro "stejné" modely - krátký valník, dlouhý valník, valník s dvoukabinou a rukou a potom sklápěčka... A teď jde o to, zda-li má smysl (během několika let) vydat tyhle verze, nebo zda-li je to "stejné" a modeláři to neocení...
Tento model vítám i vzhledem ke svým osobním vzpomínkám. (vytoužené T138 Lambarene se asi nedočkám) Co vím, tak toto auto existovalo i v mnoha neotřelých verzích. Možná by stálo ty "stejné" modely proložit specialitkami typu pojízdná prodejna Jednota, komunální zametací vůz atd. To ale samozřejmě závisí na úvaze autora a vydavatele.
hank
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.1.2012 21:08

Re: RipperWorks

Příspěvek od hank »

Nešlo by k tomu prosím jako konverzní doplněk zpracovat logo ČSAD a správný font písma pro označení dopravního závodu? A taky to žluté kolečko nad středovým sloupkem čelního okna kabiny řidiče. Třeba si ještě někdo vzpomene na jeho význam...

Jinak se přidávám k zájemcům o prodloužený valník. Oba druhy valníků byly základem vozidlového parku valníkových kolon pro vnitrostátní dopravu u dopravních závodů ČSAD začátkem 70. let, kdy už končily vozy Praga RN(D) a A-150, ještě před masovým nástupem Avií, takže rozvozy potravin a nápojů, svozy mléka a rozvozy/svozy kusového zboží byly v té době většinou jejich prací. (Tyto rozvozy/svozy byly u ČSAD organizovány po okresech, dálkovou vnitrostátní dopravu měly na starosti trambusy Š 706 a tehdy už nastupující vozy LIAZ.) Rád se přiznávám k tomu, že jako student jsem se v letech 1973-75 na té práci v rámci prázdninových brigád podílel. Mimochodem, kdybyste k tomu jako doplněk zpracovali ještě odebíratelnou hliníkovou cisternu s vývěvou (vozila se na kratším valníku a nakládala/skládala se autojeřábem nebo někde na to měli jednoduchý portálový jeřábek, pod který S5T zajela) na svoz mléka z družstevních kravínů, tak by to byla bomba. Už léta marně hledám její výkres.
jbb
Příspěvky: 199
Registrován: pát 20.1.2012 21:41

Re: RipperWorks

Příspěvek od jbb »

Tak s logem ČSAD jistě by problém nebyl - ovšem bylo by ho nutné tisknout na tenký papír a obstříhnout (protože stejný odstín modré prostě nechytneme). Ten font - za a) jaký? a za b) opět, muselo by to být bez podkladu. Kolečko myslím sloužilo k rychlému posouzení, koho může zastavovat vnitropodniková kontrola?

No a ta cisterna - já taky žádný nákres nemám, jestli jsem v životě viděl jednu-dvě fotky...
Uživatelský avatar
mahdy
Příspěvky: 677
Registrován: sob 21.1.2012 11:01
Bydliště: Kyjov

Re: RipperWorks

Příspěvek od mahdy »

No konečně změna a PARÁDNÍ ! Budu mít svoji první riperovánku ...
Odpovědět

Zpět na „Novinky významných vydavatelů - ČR“