Prosím o radu - u modelu RW-10 TATRA 813 AD 125, který tu mám, jsou veškeré žluté díly vytištěné jakoby s "podkladovou mapou" nebo "mramorováním" ve světle šedé barvě. Nevím zda jsem to dobře popsal, prostě to není jen žlutá jasná plocha.
Je to na všech stranách na žluté, na ostatních dílech jiných barev to není.
Má to tak být nebo je to chyba tisku?
RW-10 tisk žluté barvy
Re: RW-10 tisk žluté barvy
Je to na několika modelech se žlutýma nástavbama. Chyba to není, je to schválně, myslim tu kolem toho byla i debata tehdy. Je to proto, aby nebyla ta žlutá tak jednolitá a vypadalo to po slepení přirozeněj, pokud si dobře pamatuju. V ploše v sešitě to vypadá zvláštně, ale když je to slepený, tak to plní účel.
Re: RW-10 tisk žluté barvy
Díky za info, já tu právě nemám nic dalšího na porovnání a nechtěl jsem prodat model, pokud by to byla chybka.
Re: RW-10 tisk žluté barvy
Jo, je to jak píše yvan, je to záležitost i nežlutých ploch. Ripper tehdy experimentoval s tištěnou patinou a nesetkalo se to s kladnými ohlasy povětšinou. Myslím je tato záležitost ještě u T813 4x4 TP koloběžky a podvalu na vagony Cometto.
Re: RW-10 tisk žluté barvy
Tak, tak...
I když finální provedení (tedy po sestavení) vypadá velmi nenápadně a tak říkajíc přirozeně (například RW-10 se na výstavách po nějakou dobu objevovala), vzbuzovala takto provedená patina "v ploše" dosti velkou kontroverzi.
Takže na pozdějších modelech (až do současnosti) je možné nalézt už jen náznak patiny a to především na tmavších barvách (typicky vojenská zelená).
I když finální provedení (tedy po sestavení) vypadá velmi nenápadně a tak říkajíc přirozeně (například RW-10 se na výstavách po nějakou dobu objevovala), vzbuzovala takto provedená patina "v ploše" dosti velkou kontroverzi.
Takže na pozdějších modelech (až do současnosti) je možné nalézt už jen náznak patiny a to především na tmavších barvách (typicky vojenská zelená).