Jak to chodí na letišti

Aneb Kavárna - vítáni jsou slušní hosté
Odpovědět
Roman V.
Příspěvky: 406
Registrován: pon 12.12.2011 21:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Jak to chodí na letišti

Příspěvek od Roman V. »

Mám to štěstí, že jsme zahájili práce na letišti v Mošnově a po celý rok a půl zde budu trávit pracovní dny. Po seznámení se s okolím a zdejšími lidmi jsem začal fotit místní techniku a vše kolem.
Létá sem kde co, ale zatím mám nafoceno jenom pár "sedmtřisedmiček", "érbasů" a "átéerek".

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Nejvíce mně ale dostali chlapi z věže, když mně naváděli vysílačkou po pojížděcí dráze cca 150 metrů za rolujícím Il-76 TD. Bohužel jsem nemohl fotit, protože jsem řídil, ale když to na prahu vzletový dráhy ruský pilot "oroštoval" a v dešti osychala dráha....

A ještě něco pro místní hasiče. Zdejší "soptíci" se můžou pochlubit nejlepším vybavením v celé republice, takže se pokusím to vše řádně nafotit. Hlavně dva místní PANTHERY, ale to zase příště.

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek
Schumy.0003
Příspěvky: 1232
Registrován: ned 29.1.2012 19:49

Re: Jak to chodí na letišti

Příspěvek od Schumy.0003 »

Pěkné, ještě by to chtělo schody, a takovéto věci a bude ok.
Roman V.
Příspěvky: 406
Registrován: pon 12.12.2011 21:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to chodí na letišti

Příspěvek od Roman V. »

I když jsem na letišti a dokonce mezinárodním, místní "birdboys" mají slitování a místní čapí rodinka se třemi mláďaty je jejich chloubou. Nechápu jak to čapí hnízdo může být cca 300 metrů od pojížděcí dráhy a necelých 100 metrů od stanoviště sokolníků. Ale je to nádhera.

Obrázek Obrázek

Dalším takovým extrémem je pro mně "půlavia". Nikde jsem to neviděl, ale mrazící box je na nůžkovém zařízení a zvedne se do úrovně letadlového vstupu, kde obsluha přeloží mražené "pochoutky" pro cestující.

Obrázek