Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Já bych řekl že ta co je na fotce nebude stejná jako na 8x8, tahle mi přije menší
- papergeorge
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 20.1.2012 22:23
- Bydliště: porad Liberec :-(
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
A proc by mela mit auta, ktera maji stejne dily podvozku, jinou radlici??? Proste to je BZ T-815 a je to...
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Cituji z návodu od Ripper Works:
Radlice BZ-T815 byla určena pro čtyřnápravové verze T815. Běžně však nebyla užívána pro třínápravové verze - zatížení jediné přední nápravy je příliš velké a dochází tak k její destrukci.
Tak si nejsem jistý. Jestli je to opravdu BZ-T815 nebo nějáká odlechčená verze.
Radlice BZ-T815 byla určena pro čtyřnápravové verze T815. Běžně však nebyla užívána pro třínápravové verze - zatížení jediné přední nápravy je příliš velké a dochází tak k její destrukci.
Tak si nejsem jistý. Jestli je to opravdu BZ-T815 nebo nějáká odlechčená verze.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Já si myslím že je to 1 a ta samá, je přece blbost aby byly odlišné, protože i váha této radlice by přední nápravu postupně zničila, tím pádem ji bylo zbytečné vyrábět...
No ale Dottor v návodu nepíše že nemohly jezdit s radlicí, jen, že se to nepraktikuje . Myslím, že krátkodobě to té nápravě až tak moc nevadí...
No ale Dottor v návodu nepíše že nemohly jezdit s radlicí, jen, že se to nepraktikuje . Myslím, že krátkodobě to té nápravě až tak moc nevadí...
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
6x6 má předek odpružen torzníma tyčema,tudíž se na něj radlice nedávala.Na 8x8 je to onačejší.Standartně je na podvozku AV-15 a PMS (pontonová mostní souprava).K jádru věci.Typ je jen jeden a to BZ-T815 (buldozerové zařízení T-815).Pokud by někdo toužil po fotodokumentaci "bézetka" tak není problém.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Tak mi vysvětli tu fotku. Je tam 6x6 a má radlici. Povodně v roce 2010. Místo kde byli povodně jsem sizapomněl poznamenat.Vrbka píše:6x6 má předek odpružen torzníma tyčema,tudíž se na něj radlice nedávala.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Tato mě vozila na povodních 2010 na Liberecku.Údajně patřila nějakému vojenskému muzeu (snad Jaroměř ?).Radlice tam byla,vzadu na korbě ještě jeřáb na nakládání cívek s dráty.Prý byla spojařů.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
Jak říkal Švejk."Mejlit se může každej.Vzdělanej člověk i úplnej blbec"
Doplním to tedy.Na 6x6 se radlice "zpravidla"nepoužívá a u VVN to platí dvakrát tolik.Na co je potřeba klasický valník s radlicí?Která navíc váží 1100kg,není plovoucí takže je naprosto k ničemu.Fotky jsou celkem matoucí.Není problém koupit v army-bazaru 6x6 VVN a nacpat na to radlici.
Doplním to tedy.Na 6x6 se radlice "zpravidla"nepoužívá a u VVN to platí dvakrát tolik.Na co je potřeba klasický valník s radlicí?Která navíc váží 1100kg,není plovoucí takže je naprosto k ničemu.Fotky jsou celkem matoucí.Není problém koupit v army-bazaru 6x6 VVN a nacpat na to radlici.
- papergeorge
- Příspěvky: 29
- Registrován: pát 20.1.2012 22:23
- Bydliště: porad Liberec :-(
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
To "muzeum" je v Hradku nad Nisou...
http://hradek-muzeum.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hradek-muzeum.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
já tam žádnou VVN nevidím.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
OK VVN to není ale podvozek je stejný.
Re: Tatra 815 VVN 6x6 + radlice
SDH Potůčky Maj VVN 6.6 cas 24 s radlicí viz výše+ klasiku t-815 cas-32...