Právě je stř 13.12.2017 17:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rovinnost trupu lode 1:200
PříspěvekNapsal: pon 4.12.2017 16:18 
Offline

Registrován: ned 26.11.2017 14:02
Příspěvky: 16
Ahoj, prosim vas kdyz tvorite bitevni lod WWII 1:200 cca model 110cm a tvorite trup, zajistujete pri lepeni kostry nejake uchyceni na dezce aby po dokonceni trupu nebyl ve tvaru bananu :D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rovinnost trupu lode 1:200
PříspěvekNapsal: pon 4.12.2017 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21.1.2012 12:43
Příspěvky: 27
Ahoj, samozrejme ze hej ... kostru poriadne zatazit popipradne pospendlikovat a tak aby nebola skurtena ... ked to dobre urobis tak sa ti nema co skrutit aj keby je trup z vlnitej lepenky ,mam osvedčené. :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: pan Tau a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz