Právě je stř 15.8.2018 12:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12.12.2011 10:56
Příspěvky: 1063
Bydliště: Sparta, Greece
Jasné, podle mne letecká... Model se prodává jako letadlo a doplněk je tahač....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 19:55 
Offline
Moderátor

Registrován: pon 12.12.2011 20:19
Příspěvky: 442
Za mě - hodnotil bych nejdřív zpracování samotného letadla a pak bych přihlédnul k tomu "doplňku".


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 21:40 
Offline

Registrován: sob 21.1.2012 15:51
Příspěvky: 854
Bydliště: Liberec
Zrzku vidiš a ja si ho koupil hlavně kvůli Scheuch-schlepper. A letadlo beru jako naklad.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12.12.2011 10:56
Příspěvky: 1063
Bydliště: Sparta, Greece
Dobrý...co na to rozhodčí? Osobně bych to do vyndal z MDT... Prostě vím že je.to vydáno jako ero a tahač je doplněk...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 21:48 
Offline

Registrován: sob 21.1.2012 20:29
Příspěvky: 130
Bydliště: Pacov
Tady bych se držel toho, jak to myslel vydavatel. A ten tento model nabízí v e-shopu mezi letadly. I popis k modelu je hlavně o letadle ;).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 21:54 
Offline
Moderátor

Registrován: pon 12.12.2011 20:19
Příspěvky: 442
Tak to éro z toho Scheucha-Schleppera, resp. z toho podvalníku, sundej a přihlaš to do MDT.

Podle tohoto - http://robdebie.home.xs4all.nl/me163/equipment08.htm - ten tahač/traktor měl váhu buď 300, nebo 450 kg.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 22:10 
Offline

Registrován: pát 20.1.2012 21:46
Příspěvky: 78
Bydliště: Liberec
Nechci blbě kecat, ale toho francouze bych hodil spíš do MDT - tvarově spíš osobák
VDT jsou spíš kamiony, náklaďáky (tara, liaz apod.) případně vlaky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 22:23 
Offline

Registrován: úte 7.2.2012 18:49
Příspěvky: 203
Bydliště: Brno - Lužánky / Bystrc
Komet je na vleku na pásech, schlepr je asi stejný.
Ten francouz se posuzuje podle hmotnosti a né podle podobnosti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 22:49 
Offline

Registrován: pát 20.1.2012 21:46
Příspěvky: 78
Bydliště: Liberec
ok, já jen že zkoumat hmotnost u některých vozidel mi přijde blbost, spíš bych to bral pocitově a mě prostě do VDT nesedí ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12.2.2014 23:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21.1.2012 16:02
Příspěvky: 496
Bydliště: Marienbad
pokud budeme zkoumat hmotnost, tak např. avie A15 zapadne do MDT...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.2.2014 8:20 
Offline

Registrován: sob 21.1.2012 20:29
Příspěvky: 130
Bydliště: Pacov
Avia A15 je určitě VDT, protože má celkovou hmotnost 3.950kg (pokud si dobře pamatuji) a pro její řízení je třeba ŘP skupiny C ;).

Ačkoliv existovaly verze vozu A21T-FC se sníženou celkovou hmotností na 3.490 kg a i některé obytňáky na podvozcích A15/A20/A21/A21T měly celkovou hmotnost rovněž sníženou na 3.490 kg, tak šlo pouze o atypy a těmi bych se nezabýval :).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.2.2014 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21.1.2012 10:39
Příspěvky: 1318
Bydliště: Kyjov
Šidi píše:
Ten francouz se posuzuje podle hmotnosti a né podle podobnosti.


Nemůžu si to odpustit , ale pokud je to jen podle hmotnosti tak Hammer je ještě o několik kilogramů těžší a přesto je v MDT .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.2.2014 15:04 
Offline

Registrován: pát 20.1.2012 21:46
Příspěvky: 78
Bydliště: Liberec
Dalsim prikladem, ze brat to podle hmotnosti je blbost, je ten zluty VZV co sem daval Standa. Na obdobnem jezdim a ten
vazi 5 tun. S nakladem klidne 8,5 tuny. Proto rikam brat to pocitove a nechat i na modelari urcitou volbu, jestli chce dat model do te nebo one kategorie (pokud je ta moznost) rozhodci by pak meli podle toho pristupovat. Napriklad ignotovat podlozku, a okoli ... pripadne aby se modelar primo poradil s hlavnim rozhocim na soutezi ...
dalším příkladem jsou třeba dodávkz, tz se často dělají v různých provedeních ( kompaktní, prodloužené a td ...) a tz dlouhé se yvýšenou střechou jsou už skoro malé náklaďáky - tudíž ani royměrz se použít nedají. stále to jsou dodávky i kdzž se zvýšenou hmotností ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.2.2014 16:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 5.12.2011 16:02
Příspěvky: 891
Bydliště: Praha
Šidi píše:
...Ten francouz se posuzuje podle hmotnosti a né podle podobnosti.
Tady právě cítím pasti, které si organizátoři a rozhodčí sami na sebe šijí. Staneme se odborníky na technicko-taktická data kdejakého vehiklu z opačného konce planety? A na jeho variace promítající se do hmotnosti? Myslím, že se chceme vyhnout složitým debatám mezi rozhodčím a znalcem z řad modelářů, který může "utlouct" rozhodčího svými znalostmi konkrétní předlohy.

Skutečně bych tady zapojil selský rozum a pokud se daná potvůrka ...
Obrázek
... podobá spíše žigulíku než tatrovce, držel bych se MDT.

Konečné slovo vždy bude mít organizátor, hlavní rozhodčí a přejímací komisaři, nicméně bych rozhodoval tak nějak pochopitelně pro národ obecný. Čili charakter, chcete-li VZHLED modelu by měl převážit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.2.2014 18:46 
Offline

Registrován: úte 7.2.2012 18:49
Příspěvky: 203
Bydliště: Brno - Lužánky / Bystrc
Pocit může mít každý jiný, to znamená ,že na každé soutěži to bude v jíné katgorii.
Žigulíka může řídit každý, komu je 18 a má B. Toho francouze může řídit jen ten který má C, zvládl psychotesty, neurologa a další lékařská vyšetření, dále speciální kurz na daný typ vozidla a stálá opakovaná školení. Tak jako u Tatry nebo autobusu. Jsem vojenský řidič v záloze a řidič autobusu. U VZV tvrdím, že většina vozíků se spalovacím motorem patří do VDT. (Káždý rok chodim na školení na VZV.) Ale někdo ho kdysi vzal na soutěž a dal ho do MDT. Proto aby se to nepletlo a zjednodušilo, se udělala vyjímka a vozíky jsou v MDT. To stajné bylo u Hamrů, všechny vojenské patří do VDT, pouze menší civilní do MDT. A zase, aby nebyly problémy jsou všechny v MDT. Aby na soutěži rozhodl až ředitel, hlavní rozhodčí a přejímka je blbost, modelář má vědět do jaké kategorie modely veze.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz