Papírové modelářství CZ
http://www.papirovemodelarstvi.cz/phpBB3/

Rozdvojení papíru
http://www.papirovemodelarstvi.cz/phpBB3/viewtopic.php?f=25&t=7790
Stránka 1 z 1

Autor:  Tomáš59 [ čtv 6.2.2020 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Rozdvojení papíru

Ahoj lidi, procházel jsem fórum a nenarazil jsem na kloudnou radu, jak bojovat proti rozlepení (rozdvojení) papíru při stáčení nebo ohýbání drobných chlopní. Děje se mi toto:

Obrázek

Momentálně lepím vystřihovánku od RW
Můžete prosím poradit? Díky.

Autor:  Lukáš [ čtv 6.2.2020 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdvojení papíru

Je dobré papír z rubu nepatrně naslinit a tvarovat postupně, ne tolik na sílu. Pokud navíc stáčíš něco takto malého, tak se rozvrstvení naopak docela hodí.

Autor:  Tomáš59 [ pát 7.2.2020 8:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdvojení papíru

Díky Lukáši, vyzkouším a uvidím ;)

Autor:  Tomáš59 [ úte 3.3.2020 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdvojení papíru

Ahoj, tak jsem zkoušel dle rad: Navlhčit a stáčet pomaleji a tady je výsledek ;) .
Obrázek

Dík.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/