Tak se zde zbavíme jednoho kostlivce, kterému to celkem dlužím.
Model je téměř dva roky dokončen, ale dokopat se ke konečnému reportu mi trvalo sakra dlouho. Takže konečně dnes mohu říci, HOTOVO.
Co říci závěrem. Model se stavěl parádně. Až na nějaké zde již probírané chyby v konstrukci jako nádrž, žaluzie a tak podobně to po modelářské stránce bylo fakt bezchybné. Pokud si bude někdo chtít postavit pěkný velký model s výraznou českou stopou, doporučuji všemi deseti. Model měl celkově něco přes 2500 dílků, takže nijak závratná porce. Největší problém mi dělalo sestavení zábradlí. Použil jsem plastové profily, ale práce s tím byla děsná. Já na ty dráty fakt nikdy nebudu. Samozřejmě z mé strany je tam až neskutečné množství chyb. Dnes už bych spoustu věcí udělal jinak. Na druhou stranu jsem se na modelu naučil spoustu nových věcí, které jsem zužitkoval v modelech následujících. Proto pro mě vždy bude takovým zlomovým modelem. Ještě bych jí v budoucnu chtěl připojit nějaký vagónek.
Pokusil jsem se též pod mašinu vyrobit imitaci kolejiště. I zde jsem si vyzkoušel spoustu nových věcí. Třeba to že na zalití kameniva není potřeba až tolik lepidla, kolik jsem ho tam dal, takže lepidlo místy až moc prosvítá. Ale kolejiště model moc oživilo, mašina přeci nemůže stát na zemi
Zde fotky kolejiště:
Tabulku s názvem stroje jsem vyrobil z papíru:
No a zde již nějaké to finální foto:
No a zde ještě poslední foto, které mi dělá největší radost. Takhle trůní pod akvárkem i s oceněním, které jsem si ještě za dob výstavových vysloužil loni v Neratovicích.
Tímto konečně uzavírám jednu dávnou kapitolu. Všem děkuji za sledování.