Škoda 69E - řada 363 "Eso" / Miloš Haman / 1:74
Napsal: ned 7.1.2018 12:30
Zdravím vespolek,
po delší době se opět hlásím, jen jsem si od architektury odskočil k mašinkám.
Předlohu tohoto modelu asi nemusím většině vláčkomilů představovat. Jedná se o nejběžnější vícesystémovou lokomotivu s pulzním řízením výkonu ve službách ČD. Je z produkce plzeňské Škodovky, která ve své době patřila mezi největší producenty elektrických lokomotiv. Bohužel je to už historie............
Pro zájemce, zde je popis typu https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_363" onclick="window.open(this.href);return false;
Model vyšel kdysi v dobách dávno minulých v časopisu ABC. A musím potvrdit, že i přes jeho letitost, jde pořád o konkurenceschopný kousek s určitým potenciálem.
Rozhodl jsem se jej stavět z kopie, kdyby se náhodou něco nezdařilo. Pravdou je, že jsem musel při luštění návodu několikrát nažhavit o pár mozkových závitů víc, než je u mě běžné. Ale výsledek nedopadl nejhůř. Proběhly i jisté úpravy a doplnění oproti originálu, jako třeba kompletní zasklení všech oken, doplnění interiéry stanovišť strojvedoucího, náznakově vytvořena strojovna (jen to co je vidět přes "lodní" okna, vedení VN na střeše (taky asi nebude stoprocentně věrné, ale účel plní ), klaksony, jiné pluhy, tabulky z lokomotivy od Betexy, vzduchové hadice a hlavně reálná paprsková kola. S nimy jsem se vztekal celý jeden večer. Proběhlo taky určité retušování a dobarvování, on už originál z ABC není barevně stálý, dovolím si říct, že se v jeho případě jedná o "Padesát odstínů modře".
No a jak dopadl výsledek, můžete posoudit sami.
po delší době se opět hlásím, jen jsem si od architektury odskočil k mašinkám.
Předlohu tohoto modelu asi nemusím většině vláčkomilů představovat. Jedná se o nejběžnější vícesystémovou lokomotivu s pulzním řízením výkonu ve službách ČD. Je z produkce plzeňské Škodovky, která ve své době patřila mezi největší producenty elektrických lokomotiv. Bohužel je to už historie............
Pro zájemce, zde je popis typu https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_363" onclick="window.open(this.href);return false;
Model vyšel kdysi v dobách dávno minulých v časopisu ABC. A musím potvrdit, že i přes jeho letitost, jde pořád o konkurenceschopný kousek s určitým potenciálem.
Rozhodl jsem se jej stavět z kopie, kdyby se náhodou něco nezdařilo. Pravdou je, že jsem musel při luštění návodu několikrát nažhavit o pár mozkových závitů víc, než je u mě běžné. Ale výsledek nedopadl nejhůř. Proběhly i jisté úpravy a doplnění oproti originálu, jako třeba kompletní zasklení všech oken, doplnění interiéry stanovišť strojvedoucího, náznakově vytvořena strojovna (jen to co je vidět přes "lodní" okna, vedení VN na střeše (taky asi nebude stoprocentně věrné, ale účel plní ), klaksony, jiné pluhy, tabulky z lokomotivy od Betexy, vzduchové hadice a hlavně reálná paprsková kola. S nimy jsem se vztekal celý jeden večer. Proběhlo taky určité retušování a dobarvování, on už originál z ABC není barevně stálý, dovolím si říct, že se v jeho případě jedná o "Padesát odstínů modře".
No a jak dopadl výsledek, můžete posoudit sami.