EMD SD60 GATX / vlastní model / 1:100
Moderátor: jozkin
Re: EMD SD60 GATX / vlastní model / 1:100
protože se nejedná o styk kolejových polí, ale přechod z jednoho profilu kolejnice do jiného nejspíš oprava po vykolejení nebo pozůstatek nějaké zabezpečovácké fíčury.
Re: EMD SD60 GATX / vlastní model / 1:100
Amatér:
No ať se dívám jak se dívám na té tvojí fotce nevidím ani jednu spojku, to před předním kolem je stín děrovaného schůdku lokomotivy.
Jinak já na netu narazil na několik fotek tratí v US, kde jsou spojky posunuty od sebe.
pravděpodobně záleží na stáří tratě, třeba dnes se kolejnice v USA už nespojují spojkami, ale svařováním.
Ke šroubům na mích kolejích:
Vzhledem k tomu že na každí pražec připadá 8 šroubů a 45 pražců = 360 šroubů a tím že každá podložka přesahuje na každé straně kolejnice o 0,8 mm se ti na nějaké šrouby můžu vys...
A nedělej si starosti těch 177t moje spojky určitě zvládnou
No ať se dívám jak se dívám na té tvojí fotce nevidím ani jednu spojku, to před předním kolem je stín děrovaného schůdku lokomotivy.
Jinak já na netu narazil na několik fotek tratí v US, kde jsou spojky posunuty od sebe.
pravděpodobně záleží na stáří tratě, třeba dnes se kolejnice v USA už nespojují spojkami, ale svařováním.
Ke šroubům na mích kolejích:
Vzhledem k tomu že na každí pražec připadá 8 šroubů a 45 pražců = 360 šroubů a tím že každá podložka přesahuje na každé straně kolejnice o 0,8 mm se ti na nějaké šrouby můžu vys...
A nedělej si starosti těch 177t moje spojky určitě zvládnou
Re: EMD SD60 GATX / vlastní model / 1:100
Co jsem viděl na rychlostních koridorech, tak u nás se taky kolejnice svařují. Ty americké krásky ale asi moc rychle nejezdí ....
Vašku, nenech se rozhodit, máš tu super, pěkně v klidu pokračuj......
Já si počkám co nám na ty naše slinty řekne odborník na železnici hank
Vašku, nenech se rozhodit, máš tu super, pěkně v klidu pokračuj......
Já si počkám co nám na ty naše slinty řekne odborník na železnici hank
Re: EMD SD60 GATX / vlastní model / 1:100
Potvrdzujem, že spoje koľají bývajú oproti sebe, už len preto, ze staršie koľajové polia sa dodávali a kládli ako celok. Navyše je dobré aby to bolo symetrické aj z dôvodu údržby.