BISMARCK / GPM / 1:200

Modely soutěžní kategorie L

Moderátoři: old_Mr_Grim, numi

vojta78
Příspěvky: 855
Registrován: pát 20.1.2012 22:04
Bydliště: Šternberk

BISMARCK / GPM / 1:200

Příspěvek od vojta78 »

Přeji pěkný den a začátek nového roku, pánové.
Do nového roku jsem si dal takový nelehký úkol, začít nějaký model od polských vydavatelů a navíc něco, co jsem ještě nedělal. Jelikož mám 2 výtisky téhle krasotinky + jedny lasery padla volba právě na tuto lodičku. Rozhodl jsem se pro ni i proto, že ji již delší dobu prohlížím a rozhoduji, jestli začít či nezačít.
Nejsem žádný odborník, tak prosím nečekejte nic extra jako u borců - Bakulda, MARTANEK41 nebo Váša. Stavba mi potrvá, nebudu řešit nijaké úpravy, až na pár drobností.
Podle reportů na tomto i na starším fóru, které jsem prohlížel není Bismarck zas až tak složitá loď. I tak se budu snažit, abych z toho udělal loď, na kterou se bude dát podívat. Během stavby si budu pořizovat různé věci jako jsou sloupky zábradlí, radary a jiné, které jsou k dostání.
Zajímavou historii této lodi, už dost známé, myslím psát ani nemusím.
Nyní ke stavbě samotné:
Model zahájím asi trochu netradičně, stavbou dělových věží DORA, CESAR, BRUNO a ANTON.
První fotka slouží jako důkaz vlastnictví originálu modelu a pak už ze stavby.

Obrázek Obrázek Obrázek

Pokus o smotání hlavní:

Obrázek
Uživatelský avatar
lukascrx
Příspěvky: 90
Registrován: pát 15.11.2013 16:44
Bydliště: Třinec

Re: BISMARCK / GPM / 1:200

Příspěvek od lukascrx »

Super start do noveho roku... ;) budu určitě sledovat ať se daři ... ;)
Uživatelský avatar
MARTANEK41
Příspěvky: 369
Registrován: úte 24.1.2012 15:19

Re: BISMARCK / GPM / 1:200

Příspěvek od MARTANEK41 »

Vítej u Bismarcků .... :-) Spolu se sestřičkou nejkrásnější lodi .... :-)
vojta78
Příspěvky: 855
Registrován: pát 20.1.2012 22:04
Bydliště: Šternberk

Re: BISMARCK / GPM / 1:200

Příspěvek od vojta78 »