RM Roma / GPM / 1:200

Modely soutěžní kategorie L

Moderátoři: old_Mr_Grim, numi

Váša
Příspěvky: 158
Registrován: sob 15.6.2013 22:10

RM Roma / GPM / 1:200

Příspěvek od Váša »

Zdravím všecky papíráky. Po dlouhém rozmýšlení jsem se konečně dostal k názoru, že bych sem snad mohl taky přidat nějakou tu rozdělanou loďku, a obohatit toto forum nějakým příspěvkem. Vždycky se mi líbily bitevní lodě z 2.sv.války a tak sem si řek, že když prodávají papírové modely těchto lodí v krásném měřítku jako je 1/200, proč si nějakou neslepit. Jsem začátečník v tomto oboru, sice jsem už slepil spoustu slepovánek z ABC, ale přiznejme si, že tyhle lodě jsou daleko na jiné úrovni než nějaký model z ABC. Jako první model jsem si radši nekupoval žádný moc drahý, ani složitý model, protože když sem se koukal na fotky z tohoto fóra jak to tu kdo lepí, a jak jsou modely obtížné, tak mě spadla brada. Model lodi Rome mě nepřišel podle fotek až tak moc složitý, jako třeba Yamato od Halinského, nebo malé torpédoborce. Jeden známí mě dokonce sehnal i vysoustružené hlavně, což sem absolutně nevěděl, že se na papírové modely dělá. Loď jsem začal stavět už před třemi měsíci, takže teď už mám v tehlech věcech aspoň trochu přehled.

Obrázek

Přiznávám, že jsem se bál poprvé do slepovánky střihnout, protože sem nechtěl nic uspěchat ani něco pokazit. Začal jsem jednuduššími věcmi jakou jsou radary. Lepilo se to musím uznat dobře, vše podle mě sedělo, jenom ta moje práce a provedení už je horší.

Obrázek