T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25 - HOTOVO
Moderátor: jenda.e
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Tohle je obdivuhodné dílo.
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Po dodělání převodovky a ventilátoru je motorový prostor zaplněný. Na to zvýraznění žebrování ěla převodovky jsem se nakonec vyprdl. Ono z toho co je momentálně vidět na fotce, po zakrytí moc vidět nepůjde.... Ale je to tam.
Dalším postupem bylo ošroubování podlahy bojového prostoru + pár drobností (nádrž, zásobníky)
Dalším postupem bylo ošroubování podlahy bojového prostoru + pár drobností (nádrž, zásobníky)
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
To tady teprve vzniká něco velkého. Neskutečně precizní, ostatně jako vždy. Těším se na každý další příspěvek a ještě víc na to, až tohle někdy uvidím naživo
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Pavle jestli nám nezhatí nějaká "druhá vlna" Kyjov, tak by se tam mohli s tvým Ferdou potkatShagrath píše:ještě víc na to, až tohle někdy uvidím naživo
Trocha toho nedělního lepení.
Postupně jsem začal plnit tanku bříško.
Bednám jsem přidal panty a u některých jsem upravil prolisy. V plánu byly i madla ale.....ale když mě 6 z 10ti kusu elegantním obloučkem opustilo pinzetu. tak jsem se na to prostě vybodl
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Nic moc.
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Madla tam nemá , náboje ze závity tam zase má . No já nevím , nevím
Dobrá práce svačináři !
Dobrá práce svačináři !
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Já vím že to není nic moc kluci, ale pro příště se určitě polepším Už žádné další závity a madla budou i tam kde být nemají......opravdu
A teď už lepení.
Pár drobností do chybějícího interiéru je hotových. Tlakové láhve, stanoviště řidiče, poslední zásobník s granáty a můžu to všechno elegantně schovat.
Poté přišla na řadu středová nástavba, zbývající granáty, poslední stropní díl a tím je interiér za mnou.
Tím je nudná šedá za mnou a teď je čas se věnovat svěží zelené
A teď už lepení.
Pár drobností do chybějícího interiéru je hotových. Tlakové láhve, stanoviště řidiče, poslední zásobník s granáty a můžu to všechno elegantně schovat.
Poté přišla na řadu středová nástavba, zbývající granáty, poslední stropní díl a tím je interiér za mnou.
Tím je nudná šedá za mnou a teď je čas se věnovat svěží zelené
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
To je pecka teda, opět. To mě uplně děsí když to vidím, když bych to měl dělat ty náboje. A chybu nevidět.
Jestli budeš dělat článkové pásy bez laserů, tak bychom měli interně přehodnotit, jestli bys neměl dostat ještě k těm svačinám i funkci klubového démona. Prozatím, pokud vím, neobsazenou. Mě chlopně, madla a závity netrápí, takže můj hlas máš jistý. Svačiny nemůžou takového profíka podle mého dostatečně vytížit
Jestli budeš dělat článkové pásy bez laserů, tak bychom měli interně přehodnotit, jestli bys neměl dostat ještě k těm svačinám i funkci klubového démona. Prozatím, pokud vím, neobsazenou. Mě chlopně, madla a závity netrápí, takže můj hlas máš jistý. Svačiny nemůžou takového profíka podle mého dostatečně vytížit
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Paráda, líbí se mi i jak ti krásně sedí a lícuje jen samotná kostra.
A jeden technický dotaz, ten motor vypadá jako ten co se dával i do T-34, nebo tam je něco jiné?
A jeden technický dotaz, ten motor vypadá jako ten co se dával i do T-34, nebo tam je něco jiné?
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Díky pánové
A co se týká motorů v modelech, tak se mě zdá že Modelik má stejný základ u všech motorů. Jestli jsou německé nebo ruské. Aspoň co jsem měl možnost vidět a lepit Jen u modelu dvouvěžového tanku T 100 je jiný motor
Ivane pásy budou z laseru. Po tom co mně ještě čeká bych už na články neměl náladu. Takže funkci klubového démona přenechám mile rád někomu zručnějšímu.yvan píše:Jestli budeš dělat článkové pásy bez laserů, tak bychom měli interně přehodnotit, jestli bys neměl dostat ještě k těm svačinám i funkci klubového démona. Prozatím, pokud vím, neobsazenou. Mě chlopně, madla a závity netrápí, takže můj hlas máš jistý. Svačiny nemůžou takového profíka podle mého dostatečně vytížit
Ondro toto by měl být letecký motor Mikulin M17L, který se montoval v roce 1940 i do tanků T 34. Později se do T 34 už montoval motor V-2 34 ale co jsem se díval na netu, tak si jsou docela podobné.Brzdič píše:A jeden technický dotaz, ten motor vypadá jako ten co se dával i do T-34, nebo tam je něco jiné?
A co se týká motorů v modelech, tak se mě zdá že Modelik má stejný základ u všech motorů. Jestli jsou německé nebo ruské. Aspoň co jsem měl možnost vidět a lepit Jen u modelu dvouvěžového tanku T 100 je jiný motor
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Do teď jsme tiše sledoval ... Ale teď něco napíšu. Je to bomba vypadá to hodně dobře. Jak jsi (jste) lepil ty velké obšívky? Oboustranka, herkules, tuhý kores?
Re: T 35 wz.1932 / Modelik / 1:25
Marek se nám rozjel poslední dobou. To bude neskutečný obr. Kolik to má na délku? Jsem zvědavý na kola a pásy. Mě se osvědčilo na takové velké plachty používat tuhý kores. Tak rychle neschne a korekce je celkem možná. Už se těším do Kyjova