Tiger (P) / WAK / 1:25
Moderátor: jenda.e
Tiger (P) / WAK / 1:25
Zdravím všechny,
jelikož jsem chtěl zkusit nový směr modelaření, testuji možnost "nečisté" stavby tohoto modelu.
Tento prototyp je zajimavý svým tvarem,ale i tím, že se k boji vlastně nedostal....
Wikipedia k tomu uvádí:
"Když německý zbrojní úřad vypsal soutěž na nový typ těžkého tanku (projekt Tiger), vstoupily do soutěže o tuto zakázku dva konkurenční návrhy: Porsche a Henschel. Profesor Ferdinand Porsche si byl natolik jist svým vítězstvím, že neváhal dokonce zahájit sériovou výrobu ještě před tím, než bylo vydáno rozhodnutí o vítězi. Vyhrál ale tým Henschela a Porschemu tak zbylo 95 podvozků a trupů k tanku, který nikdo nechtěl. Po dlouhé diskusi, co s nimi, bylo nakonec rozhodnuto, že sešrotovat je by byla škoda a že budou využity na něco jiného. "
Jedna otázka pro zainteresované - opravdu koresponduje podvozek prototypu pana Ferdinand Porsche s podvozkem Ferdinanda po přestavbě po roce 1943...
Absolutně mi nesedí hnací ozubená kola - potažmo výška blatníků...
Nějaké foto zkusím dodat zítra.
Mám na mysli toto :
Děkuji za inspirativní rady
jelikož jsem chtěl zkusit nový směr modelaření, testuji možnost "nečisté" stavby tohoto modelu.
Tento prototyp je zajimavý svým tvarem,ale i tím, že se k boji vlastně nedostal....
Wikipedia k tomu uvádí:
"Když německý zbrojní úřad vypsal soutěž na nový typ těžkého tanku (projekt Tiger), vstoupily do soutěže o tuto zakázku dva konkurenční návrhy: Porsche a Henschel. Profesor Ferdinand Porsche si byl natolik jist svým vítězstvím, že neváhal dokonce zahájit sériovou výrobu ještě před tím, než bylo vydáno rozhodnutí o vítězi. Vyhrál ale tým Henschela a Porschemu tak zbylo 95 podvozků a trupů k tanku, který nikdo nechtěl. Po dlouhé diskusi, co s nimi, bylo nakonec rozhodnuto, že sešrotovat je by byla škoda a že budou využity na něco jiného. "
Jedna otázka pro zainteresované - opravdu koresponduje podvozek prototypu pana Ferdinand Porsche s podvozkem Ferdinanda po přestavbě po roce 1943...
Absolutně mi nesedí hnací ozubená kola - potažmo výška blatníků...
Nějaké foto zkusím dodat zítra.
Mám na mysli toto :
Děkuji za inspirativní rady
Naposledy upravil(a) Ross dne úte 10.11.2015 23:06, celkem upraveno 1 x.
Re: Tiger (P) WAK 1/2006
Ahoj, asi ti zadnou radu neposkytnu, ale co sem projizdej google, tak nejsi sam komu zadni ozubeno kolo nezapada do pasu, bude to chyba ve vyrobe.
http://www.cardarmy.ru/forum/viewtopic. ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cardarmy.ru/forum/viewtopic. ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tiger (P) WAK 1/2006
Tak tohle řešení jsem zvolit nechtěl
Opravdu vše celkem sedělo, jen ta hnací kola jsou celá špatně.
Nevadí, posunul jsem celou osu zadních kol, ale alespoň se tam vejde pás který sedí jak má...
Opravdu vše celkem sedělo, jen ta hnací kola jsou celá špatně.
Nevadí, posunul jsem celou osu zadních kol, ale alespoň se tam vejde pás který sedí jak má...
Re: Tiger (P) WAK 1/2006
Dokončil jsem věž a nějaké drobnosti a přebarvil jsem to černošedou akrylkou
Některé díly jsou jen nasazené, kvůli pozdějšímu barvení a hlavně kvůli osazení pásů, které asi stejně nebude tak jednoduché.
Barva ve světle foťáku vytáhla nějaké fleky, ale v reálu to není tak hrozné
Teď se snažím dát dohromady pásy a nějaké doplňky a doufám, že se naučím lépe ovládnout Airbrush pistoli
Některé díly jsou jen nasazené, kvůli pozdějšímu barvení a hlavně kvůli osazení pásů, které asi stejně nebude tak jednoduché.
Barva ve světle foťáku vytáhla nějaké fleky, ale v reálu to není tak hrozné
Teď se snažím dát dohromady pásy a nějaké doplňky a doufám, že se naučím lépe ovládnout Airbrush pistoli
- atlon
- Příspěvky: 106
- Registrován: pát 20.1.2012 22:43
- Bydliště: Levice, Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiger (P) / WAK / 1:25
pokial su to laserove pasy, tak tam vacsinou zabudaju, ze treba upravit aj hnacie(ozubene koleso), hlavne ked je to pas v jednom kuse, ale uz som sa s tym velakrat stretol ze laserove pasy nesedia na kolieska z vystrihovacky. ono sice ak ich prirovnas k vystrihovacke sedia na chlp presne ale zabudaju pripocitat hrubku kartonu, cize podla spravnosti by mali byt dlhsie o nejaky kus, aby diery sedeli na zuby
Re: Tiger (P) / WAK / 1:25
atlon píše:pokial su to laserove pasy, tak tam vacsinou zabudaju, ze treba upravit aj hnacie(ozubene koleso), hlavne ked je to pas v jednom kuse, ale uz som sa s tym velakrat stretol ze laserove pasy nesedia na kolieska z vystrihovacky. ono sice ak ich prirovnas k vystrihovacke sedia na chlp presne ale zabudaju pripocitat hrubku kartonu, cize podla spravnosti by mali byt dlhsie o nejaky kus, aby diery sedeli na zuby
Díky za připomínku - to bude asi ten základní problém.Ty pásy opravdu ani trochu neseděly (jsou v jednom kuse - typ Ferdinand GPM) a dokonce jsem si zkusil udělat pár článků z originální šmikajdy a dopadl jsem skoro stejně...
Nicméně se pokusím upravit vše tak, aby se to dalo napasovat. Nebude to sice asi tak úplně košér ...ale je to cvičný model.
( jde mi spíše o to pochopit rozdíl mezi stavbou " načisto" a "přebarvováním")
Re: Tiger (P) / WAK / 1:25
Mě se to líbí, trocha wasche na zvýraznění detailů a bude to ještě lepší.
Re: Tiger (P) / WAK / 1:25
Děkuji, ale s Wash technikou ještě nemám žádnou zkušenost, tak buď mě někdo zasvětí nebo to budu zkoušet jen podle nějakých videí na netu...časem...
Ale efekt by mohl stát zato
Ale efekt by mohl stát zato