Tak jsem asi po dvou měsících znovu zasedl k Tomečkově oranžové krasavici.
Stavbu jsem začal rámem. Následují nápravy, které spojím rourou a sestavím dohromady.
]
Dál nalepím tlumiče a drobnosti kolem náprav
A jdeme na motor
Ještě než motor uložím do rámu, malé vylepšení. Nalepim táhla řízení. I když je to nefunkční, vypadá to dobřte.
Před usazením motoru nalepím stabilizátory náprav.
Poté už začínám model strojit. Výfuk, nádrže, filtry, nárazník atd.
A na řadu přišly kola, kde jsem použil Teo dezény.
Vrhám se na kabinu. Ta bude samozřejmě s interiérem. Vytisknul jsem si intíky od Spidy. Vezmu si z nich co budu potřebovst, zbytek upravim.
Takže začal jsem přední maskou. U podlahy už jdou patrné Spidovy upravy.
Barva interiéru je červenooranžová. Sestavím boky kabiny. Ještě vylepším kliky.
Připasuju boky na své místo. Akorád ten hasičák spolujezdce tam ještě nelepte.
Sestavil jsem palubovku, připasoval na mírto a nalepil čelní okno.
Palubovku začínám zdobit. Mezi tím si udělám ochranný rám.
Zkusmo jsem nasadil rám. Musel jsem ho vsunou zezadu. Co bylo nalepeny na dveřích překáželo. Ručky jsem odlepil, kapse jsem smáčknul.
Zhotovím sedačky a zelenou bedýnku na zeleninu. Volant a hydraulické rozvody.
Bezpečnostní kšandy za oknama dělám z nitě. Dokončuji interiér, nalepím zadní stěnu.
Poslední šance zkotrolovat, jestli máme všechno a můžem zavírat.
Ochranný rám je z drátku s izolací o průměru 1.8mm. Kdysi jsme takovým vodičům říkali zvonkový drátek. Slepany je to Herkulesem.
Pokračujrm ve stavbě. Co v kabině není, už to tam těžko dostanu. Všiml jsem si že roura ochranného rámu před volantem má být také červená. Nevím, kde jsem vikděl černou!?
Začnem kabinu zdobit.
Dodělám nárazník a jdu usadit kabinu. Nikdy jsem tuto peraci neměl rád.
A můžem se vrhnout do zadní boudy.
Boudu jsem vystužil "krabičkou" z papíru.
Než boudu přilepím, udělám blatníky, zadní světla. Bouda je na místě, dozdobíme a mezi tím dokončím kola.
Poslední věc je cosi zabalenyho za zadní nápravou.
Model je hotov. Připevním kola a úplně nakonec operace, kterou mám nejraději, přilepit disky.
Díky za chválu. Zajímavé srovnání když byla Tatra o 4 roky mladší.
A ještě ukázka hotového modelu.
Příště ukážu více fotek hotové Tatřice.
Tatra 815 4x4 - Tomeček 2011 / Vimos / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 4x4 - Tomeček 2011 / Vimos / 1:32
Bude někde k vidění? Ta kabina je mazec. Gratuluju k dokončení.
Re: Tatra 815 4x4 - Tomeček 2011 / Vimos / 1:32
Vezmu ju do Brna