Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Brzdic Moderátor

Založen: 20.9.2006 Příspěvky: 2379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6.3.2010 12:28 so Předmět: StuG 40 Ausf.F Winterketten / GPM / 1:25 - HOTOVO |
|
|
Zdravím
Po TKSku od Patera jsem se rozhodl šmiknout do dalšího ?patiňáka? a po dlouhém rozhodování jsem si vybral Stuga Fko od GPM, k němu jsem vzal i laser žebra a pásy, plus jsem si u TEA nechal vypálit protiskluzovej plech na blatníky.
Něco málo k historii
Sturmgeschütz III (též Stug III) bylo německé útočné dělo postavené na podvozku a vaně tanku Pz III. Jde o nejvýznamnější modifikaci tohoto tanku a o bezkonkurenčně nejrozšířenější typ německé těžké obrněné techniky ve druhé světové válce, který byl nasazován po celou dobu jejího trvání. Verze A-E byly vyzbrojeny kanónem 7,5 cm StuK 37 L/24 a byly určeny pro podporu útočící pěchoty.
Jelikož však boje na východní frontě ukázaly, že je zapotřebí bojového prostředku, který by mohl čelit lavinám těžce opancéřovaných ruských tanků, došlo k urychlenému vývinu nové generace těchto útočných děl, která by mohla sloužit jako efektivní prostředek i v tankovém boji. Šlo o stroje Stug III F (kanón 7,5 cm StuK 40 L/43) a Stug III G (kanón 7,5 cm StuK 40 L/4 , které krom hlavní zbraně disponovaly ještě dvěma kulomety. Stroje této nové generace se někdy označovaly též jako StuG 40. Celkem bylo během druhé světové války vyprodukováno téměř 10 000 strojů StuG III.
Tech. data:
Posádka: 4
Délka: 6,85 m Šířka 2,95 m Výška 2,16 m
Hmotnost: 23,9 t
Pancéřování: 16-80 mm
Hlavní zbraň: 75mm kanón 7.5 cm KwK 40, 54 nábojů
Sekundární zbraně: 2x 7,92 mm MG-34
Pohon: V-12 Benzínový motor Maybach HL120TRM 300 hp (224 kW)
Odpružení: torzní tyče
Max. rychlost: 40 km/h
Poměr výkon/hmotnost: 13 hp/tunu
Dojezd: 155 km
A jdeme na to, moc jsem se výjimečně netěšil na výrobu pojezdových kol a tak jsem se do nich pustil jako první. Na rozjezd jsem udělal napínací kladky. Tady už jsem narazil na problém a to že obvodový pásek je cca 2,5mm kratší. Špatně už to vychází když si obvod kladky vypočítáte a přeměříte délku pásku na obmotání a ještě se nepočítá s tloušťkou papíru.
No a příště už ty pojezdovky.
Naposledy upravil Brzdic dne 7.7.2010 9:14 st, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LARY
Založen: 11.2.2009 Příspěvky: 271 Bydliště: Karlov okres Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 6.3.2010 17:06 so Předmět: |
|
|
Pěkné, že jsi začal od kol, ty mě teprve čekají.
Tak hodně zdaru . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AtGot
Založen: 15.11.2009 Příspěvky: 10 Bydliště: Zbýšov
|
Zaslal: 6.3.2010 18:56 so Předmět: |
|
|
Zdravím kdes prosimte sehnal ty laserem dělané pásy? Mám to taky koupeny doma a laserovky by se hodily  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bakulda

Založen: 7.8.2007 Příspěvky: 1024 Bydliště: Benešov
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
AtGot
Založen: 15.11.2009 Příspěvky: 10 Bydliště: Zbýšov
|
Zaslal: 7.3.2010 18:22 ne Předmět: |
|
|
Díky za odpověď |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Brzdic Moderátor

Založen: 20.9.2006 Příspěvky: 2379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16.3.2010 16:29 út Předmět: |
|
|
Zdravím
Dodělal jsem pojezdová kola a i zde jsem narazil na menší problém. Díly 168a a díl 168b jsou delší tak si je musíte upravit podle obvodu dílu T15, jinak vše sedělo.
Já jsem na kola ještě přidal ráfek z olověného drátku a vyřezal ty menší dírky vzduchu v ráfku a pak to vše prolil vteřiňákem, no a tím bych kapitolu pojezdová kola uzavřel.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Brzdic Moderátor

Založen: 20.9.2006 Příspěvky: 2379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 21.3.2010 13:45 ne Předmět: |
|
|
Zdravím
Zapracoval jsem na hnacích kolech, ty mě na rozdíl od pojezdových bavily, ale na pár chyb jsem tam narazil. Takže díly 166c a 167d jsou o cca 2mm kratší a do dílu 166j je potřeba udělat o chlup větší díru. Já díky přebarvování dal jednu vrstvu ozubí na víc, vypadá to líp a mělo by to tak i být.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Paly
Založen: 6.11.2009 Příspěvky: 60 Bydliště: Stara Lubovna Slovensko
|
Zaslal: 22.3.2010 10:50 po Předmět: jaaj |
|
|
To je nadhera....uz to chcem vidiet cele... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Brzdic Moderátor

Založen: 20.9.2006 Příspěvky: 2379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 23.3.2010 16:30 út Předmět: |
|
|
Nazdar
Tak další slepenou částí na modelu jsou zadní napínací kola, ty se lepili dobře a jediný co se musí výrazně upravit je díl 167a.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LARY
Založen: 11.2.2009 Příspěvky: 271 Bydliště: Karlov okres Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: 23.3.2010 19:24 út Předmět: |
|
|
No tak Ty se tedy máš. Pěkný....já jsem s kolama zrovna začal .
Pojezdová se staví vcelku dobře. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bedatruhlar

Založen: 22.6.2009 Příspěvky: 442 Bydliště: kyjov
|
Zaslal: 23.3.2010 22:12 út Předmět: |
|
|
jo Ondro těším se co s toho vyjde těším moc těším _________________ před dokončením: kostel v Kochlovicich
příprava : WR 360 Modelik
rozděláno:SM42-999 GPM
odloženo:SA-6 KUB ANGRAF
hotovo : e 514 a mnoho dalších
-------------------------------------------------------
"Bijte je pražákéééé, hanba Sparta!" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Brzdic Moderátor

Založen: 20.9.2006 Příspěvky: 2379 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 24.3.2010 15:21 st Předmět: |
|
|
Dik
Kola jsem nastříkal základovkou, díky ní budou vidět chyby které se opraví. Na základovku bude i lépe chytat další barva.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lupiklv

Založen: 9.2.2010 Příspěvky: 79
|
Zaslal: 24.3.2010 16:11 st Předmět: |
|
|
mě to přijde naprosto úžasné natoř aby tam byli nějaké chyby  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
martanek41
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 1157 Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
Zaslal: 27.3.2010 9:35 so Předmět: |
|
|
Hele, Brzdo....jaké číslo pokoje máš u Chocholouška?  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
štefíno

Založen: 9.6.2008 Příspěvky: 2145 Bydliště: okolí Zlína
|
Zaslal: 27.3.2010 11:17 so Předmět: |
|
|
Ta kola vypadají luxusně. Vidím, že opět se bude přebarvovat a tak mě napadá, jestli bude kamufláž stejná jako u originálu nebo jiná? Pokud stejná tak to hodně štěstí  _________________ Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|